Τοπικά

65 σχολεία από τη Μαγνησία συμμετέχουν με αφίσες και λογότυπα στον πανθεσσαλικό διαγωνισμό για το 1821 

Στα 450 ανήλθαν τα έργα με αφίσες και λογότυπα που δημιούργησαν μαθητές της Θεσσαλίας στο πλαίσιο διαγωνισμού για τη συμπλήρωση 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση. Από τα 450 έργα, τα 65 προέρχονταν από τη Μαγνησία.
Ο διαγωνισμός διοργανώθηκε από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και το ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας και στόχο είχε να αναδειχθεί η οπτική των μαθητών για το σπουδαίο γεγονός της ελληνικής Επανάστασης με βασικό εργαλείο τη ζωγραφική και τη χρήση των νέων τεχνολογιών.
Όλα τα έργα των μαθητών και των σχολείων συγκεντρώθηκαν στο Χατζηγιάννειο Πνευματικό Κέντρο στη Λάρισα, όπου εννιαμελής επιτροπή αποτελούμενη από εικαστικούς, υπευθύνους γραφείων σχολικών δραστηριοτήτων, συντονιστές εκπαιδευτικού έργου αξιολόγησαν τα έργα.
Στον διαγωνισμό συμμετείχαν Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια.
Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες η Μαγνησία απέσπασε δύο βραβεία, βέβαια τα οριστικά αποτελέσματα θα ανακοινωθούν τη Δευτέρα.


Η υπεύθυνη του Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Σοφία Κανταράκη επισήμανε πως «Με ιδιαίτερη χαρά, ως επιτροπή, αξιολογήσαμε με συγκεκριμένα κριτήρια 450 έργα μαθητών της Θεσσαλίας, στο πλαίσιο του μαθητικού διαγωνισμού αφίσας και λογότυπου αφιερωμένου στα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση. Τα μαθητικά έργα μάς εξέπληξαν με τη φαντασία και την πρωτοτυπία τους. Μικρά έργα τέχνης, πραγματικά αριστουργήματα, από παιδιά που εδώ και τόσο καιρό η πανδημία τους στέρησε την καθημερινότητά τους στο σχολείο, όχι όμως τη φαντασία και τη δημιουργικότητα. Πολλοί μαθητές επέλεξαν να συνδέσουν τους ήρωες του 1821 με τους σημερινούς ήρωες που δίνουν τη μάχη στη πρώτη γραμμή ενάντια στον κορωνοϊό, ενώ σε όλα τα έργα τα μηνύματα νίκης, αισιοδοξίας είναι εμφανή. Βασικός σκοπός του σχεδιασμού της αφίσας και του λογότυπου ήταν άλλωστε ο αναστοχασμός και η δημιουργική εμπλοκή των μαθητών και μαθητριών μας. Διερεύνησαν το θέμα, συνεργάστηκαν και εκφράστηκαν δημιουργικά μέσα από το παραγόμενο. Ο διαγωνισμός-δράσης ευαισθητοποίησε τους μαθητές ως ενεργούς πολίτες στη διαμόρφωση στάσεων και αξιών ζωής. Τα εν λόγω έργα θα αναρτηθούν σε ψηφιακή μορφή στον ηλεκτρονικό κόμβο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Θεσσαλίας και θα υποστηρίξουν το Πρόγραμμά της με θέμα «200 χρόνια παρελθόν, πόρος για το μέλλον». Επίσης, τα έργα των μαθητών/τριών δύναται να εκτεθούν σε Επιστημονικό Συνέδριο ή όποια εκδήλωση που θα διοργανωθεί με άξονα το συγκεκριμένο θέμα σε χρόνο που θα το επιτρέψουν οι συνθήκες και τα επιδημιολογικά δεδομένα».

Από την πλευρά της η συντονίστρια εκπαιδευτικού έργου πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κ. Μερόπη Καζανίδου ανέφερε «πως οι μαθητές με πολύ αυθεντικότητα αποτύπωσαν τα συναισθήματά τους για το πώς βλέπουν την ελληνική επανάσταση δίνοντας χρώμα και από τη σημερινή κατάσταση της πανδημίας. Τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές με ιδιαίτερο μεράκι ανταποκρίθηκαν σ’ αυτό τον διαγωνισμό».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το