Τοπικά

30 αιτήματα μετεγγραφών στο 1ο Γυμνάσιο Βόλου – Αν ικανοποιηθούν, θα δημιουργηθεί και έκτο τμήμα στην Α’ Τάξη 

Στις 30 ανέρχονται οι αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στο 1ο Γυμνάσιο Βόλου και αφορούν ενδιαφερόμενους γονείς που θέλουν να μεταγράψουν εκεί τα παιδιά τους. Σε περίπτωση που γίνουν δεκτά όλα τα αιτήματα, τότε το Γυμνάσιο θα δημιουργήσει έκτο τμήμα κάτι που θα είναι μοναδικό για τα τελευταία χρονικά.
«Πονοκέφαλος» επικρατεί στους αρμόδιους εκπαιδευτικούς φορείς, καθώς το 1ο Γυμνάσιο Βόλου που στεγάζεται στο Παγκύπριο Διδακτήριο, έχει συγκεντρώσει το ενδιαφέρον των περισσότερων γονέων για να κάνουν εκεί τη μετεγγραφή του παιδιού τους.

Όπως ανέφερε ο διευθυντής του 1ου Γυμνασίου Βόλου κ. Γιάννης Καραφέρης «έχουμε δεχτεί 30 αιτήματα για μετεγγραφές και ήδη προς το παρόν διαθέτουμε πέντε τμήματα στην Α’ Τάξη Γυμνασίου. Δεν ξέρω κατά πόσο μπορούν να ικανοποιηθούν όλα τα αιτήματα, καθώς τότε θα δημιουργήσουμε και έκτο τμήμα, όταν άλλα Γυμνάσια έχουν μέχρι και τέσσερα τμήματα. Πάντως αίθουσες διδασκαλίας υπάρχουν».

Ο ίδιος υπογράμμισε πως από τα 30 αιτήματα τα δώδεκα αφορούν μαθητές της Άλλης Μεριάς που είναι να φοιτήσουν στο 8ο Γυμνάσιο Βόλου το οποίο βρίσκεται στη Νέα Δημητριάδα, αλλά λόγω έλλειψης συγκοινωνιακής σύνδεσης θέλουν να έρθουν στο δικό μας σχολείο. Επίσης άλλοι δώδεκα μαθητές διαμένουν με τις οικογένειες τους κάτω από τον περιφερειακό δρόμο και δεν θέλουν να πάνε στο 6ο Γυμνάσιο Βόλου, οπότε θα αναγκάζονται να διασχίζουν τον περιφερειακό δρόμο. Τέλος υπάρχουν άλλες έξι περιπτώσεις γονέων που για δικούς τους λόγους θέλουν να φέρουν τα παιδιά τους στο 1ο Γυμνάσιο Βόλου.

Σήμερα το πρωί θα πραγματοποιηθεί στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας σύσκεψη του διευθυντή δευτεροβάθμιας κ. Σωκράτη Σαβελίδη και των διευθυντών Γυμνασίων και Λυκείων, ώστε να συζητηθούν όλα τα θέματα με τις μετεγγραφές και τι θα γίνει τελικά.
Από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας έχει εκφραστεί η θέση για έναν συνδυασμό ικανοποίησης των αιτημάτων των γονέων, όπου είναι εφικτό, αλλά και διατήρησης σε ένα βαθμό της αριθμητικής ισορροπίας μεταξύ των σχολείων.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το