Σε δαπάνη, ύψους 21.080 ευρώ, για την τουριστική προβολή του Βόλου και την προβολή των δράσεων του ∆ήµου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook, Instagram, Twitter), τη δηµιουργία καναλιού στο youtube (youtube channel) και γενικότερα την προβολή της πόλης και του ∆ήµου στο διαδίκτυο για 12 μήνες, προχωρά η δημοτική αρχή Βόλου.
Όπως επισημαίνεται στη σχετική απόφαση που αναρτήθηκε στη Διαύγεια, η συγκεκριμένη δαπάνη κρίθηκε επιβεβλημένη λόγω έλλειψης προσωπικού στον Δήμο, που οφείλεται στην απόσπαση υπαλλήλων του τμήματος επικοινωνίας, δημοσίων και διεθνών σχέσεων στο τμήμα τουρισμού, στη μεταφορά υπαλλήλου στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Δημοτών και μακροχρόνιας αδείας ασθενείας υπαλλήλου. Επίσης, αναφέρεται ότι απαιτείται συγκεκριμένη εξειδίκευση για την ασφάλεια των λογαριασμών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Στους αρχαιοελληνικούς μύθους, οι Αμαζόνες ήταν τρομερές πολεμίστριες που ζούσαν στα όρια του γνωστού κόσμου.…
Το Υπουργείο Υγείας της Βραζιλίας ανέφερε 2.045.277 κρούσματα δάγκειου πυρετού μέχρι στιγμής το 2024. Από…
Νέους εργαζόμενους ψάχνει το «ταχυδρομείο των πιγκουίνων» με τις αιτήσεις των υποψηφίων να πέφτουν «βροχή».…
Ένας από τους συλληφθέντες για την υπόθεση της τρομοκρατικής επίθεσης στην αίθουσα συναυλιών Crocus City…
Ένας σωφρονιστικός υπάλληλος και ένας ιδιώτης συνελήφθησαν το πρωί από την Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων…
H Ελλάδα είναι ο αγαπημένος προορισμός των Σέρβων. Η απόσταση της Χαλκιδικής από τα σερβικά…