Τοπικά

2.721 ηλεκτρονικές τάξεις από καθηγητές σε Γυμνάσια και Λύκεια της Μαγνησίας

Στις 2.721 ανέρχονται οι ηλεκτρονικές τάξεις, που έχουν δημιουργηθεί στα Γυμνάσια και τα Λύκεια της Μαγνησίας από τους καθηγητές, στο πλαίσιο της σύγχρονης και ασύγχρονης εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης, σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Η εκπαίδευση των μαθητών μέσα από το διαδίκτυο άρχισε εδώ και μια εβδομάδα και μέχρι στιγμής φαίνεται το έντονο ενδιαφέρον τόσο των καθηγητών, όσο και των μαθητών, να συμμετάσχουν στο νέο αυτό πεδίο μαθησιακής διαδικασίας.
Πιο συγκεκριμένα, η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας προχώρησε χθες στη συγκέντρωση των πρώτων στοιχείων για την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση των μαθητών, τόσο στο σύγχρονο όσο και στο ασύγχρονο επίπεδο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, στην ασύγχρονη εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση που αναφέρεται στην τοποθέτηση υλικού, όπως εργασίες, σε ειδικές ψηφιακές πλατφόρμες, είχαν δημιουργηθεί από τα Γυμνάσια και τα Λύκεια 1.990 ηλεκτρονικές τάξεις-μαθήματα, με τη συμμετοχή 1.008 καθηγητών και 8.301 μαθητών.
Στη σύγχρονη εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης, που είναι τα διαδικτυακά μαθήματα σε ζωντανό χρόνο, είχαν δημιουργηθεί μέχρι και χθες, 731 ηλεκτρονικές τάξεις-μαθήματα, με τη συμμετοχή 458 καθηγητών και 3.904 μαθητών.

Όπως αναφέρθηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, την ασύγχρονη εκπαίδευση επιλέγουν κυρίως τα Γυμνάσια και τη σύγχρονη τα Λύκεια. Τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν, αφορούσαν την κινητικότητα των σχολείων μέχρι και το Σαββατοκύριακο. Από χθες Δευτέρα όλο και περισσότερα Γυμνάσια άρχισαν να δημιουργούν ηλεκτρονικές Τάξεις και μαθήματα.
Ετοιμότητα για την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση καταγράφεται και στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Ο διευθυντής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Γιώργος Πολύζος επισήμανε πως «στα Δημοτικά έχουν δημιουργηθεί ομάδες οργάνωσης, με υπεύθυνους τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής, που συνδράμουν στους δασκάλους και τους μαθητές. Στόχος της προσπάθειας είναι ο κάθε μαθητής από το σπίτι να βρίσκεται σε επαφή με τη διαδικασία της μάθησης».

Μέχρι και σήμερα οι γονείς μπορούν να εισέρχονται στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και να δημιουργούν λογαριασμούς για τα παιδιά τους, ώστε από την Τετάρτη 1η Απριλίου να μπορούν να συμμετάσχουν στην ασύγχρονη εκπαίδευση. Βέβαια μέχρι τώρα οι δάσκαλοι είχαν βρει και άλλους τρόπους, για να κρατούν τους μαθητές τους σε εγρήγορση. Για παράδειγμα, κάποιοι αποστέλλουν στα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία των γονέων εργασίες, για να τις εκτυπώσουν και να τις επεξεργαστούν οι μαθητές. Επίσης το υλικό με τις εργασίες το «ανεβάζουν» στο blog του σχολείου, όπου εισέρχονται οι γονείς». Βέβαια υπάρχει και ο παραδοσιακός τρόπος της διανομής των ασκήσεων. Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Απόστολος Μούσιος «ένας δάσκαλος από ολιγοθέσιο σχολείο διένειμε στα σπίτια των μαθητών τις ασκήσεις, ώστε να μην αποκοπούν εντελώς από την εκπαιδευτική διαδικασία».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το