Τοπικά

19 νέες μόνιμες θέσεις καθηγητών στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Στις 19 ανέρχονται οι νέες μόνιμες θέσεις καθηγητών που εξασφάλισε το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας μέσα από την κατανομή που έκανε το υπουργείο Παιδείας για τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ της Ελλάδας.
Το Πανεπιστήμιο ενημερώθηκε από το υπουργείο για τη σημαντική αυτή εξέλιξη που έρχεται να καλύψει ακόμη περισσότερο τα κενά καθηγητών που υπάρχουν στα 18 Τμήματα.
Στην επόμενη συνεδρίαση της Συγκλήτου θα μοιραστούν οι 19 θέσεις στα 18 Τμήματα του Πανεπιστημίου που ουσιαστικά είναι μία πίστωση για κάθε Τμήμα, ενώ θα περισσέψει και μία για να δοθεί σε κάποιο Τμήμα.

 
Σημειώνεται πως το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας έχει λάβει ήδη άλλες 20 θέσεις μονίμων θέσεων για μέλη ΔΕΠ πάλι μέσα από την κατανομή των 500 θέσεων που έκανε το υπουργείο Παιδείας πριν μερικούς μήνες.
Αυτές οι 20 θέσεις ήδη έχουν προκηρυχθεί από τα Τμήματα του Πανεπιστημίου και μέχρι το τέλος του χρόνου αναμένεται να έχουν τοποθετηθεί στα Τμήματα οι καθηγητές.
Ο πρύτανης του Πανεπιστημίου κ. Γιώργος Πετράκος ανέφερε πως το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας λαμβάνει 19 νέες μόνιμες θέσεις καθηγητών μέσα από την κατανομή του υπουργείου Παιδείας. Ενημερωθήκαμε για την εξέλιξη αυτή και τονίζουμε πως μέσα από τέτοιες ενέργειες ενισχύεται το διδακτικό προσωπικό που έχει ανάγκη το ίδρυμα. Επίσης έχουν προκηρυχθεί άλλες 20 θέσεις μονίμων καθηγητών από τα Τμήματα και μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχουν τοποθετηθεί στα 18 Τμήματα. Το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας είναι ένα μεγάλο ΑΕΙ με 18 Τμήματα που διαρκώς εξελίσσεται και χρειάζεται διδακτικό προσωπικό.

 
Έτσι μέσα στον τελευταίο χρόνο το Πανεπιστήμιο έλαβε 39 μόνιμες θέσεις μελών ΔΕΠ.
Αναφορικά με τη μετάταξη των καθηγητών και των δασκάλων στο Πανεπιστήμιο για να διδάσκουν ο κ. Πετράκος ανέφερε πως έχουν γίνει ήδη οι συνεντεύξεις, έχουν περάσει τις διαδικασίες οι ενδιαφερόμενοι, αλλά η μετάταξη έχει παγώσει, γιατί το υπουργείο πρέπει να διευκρινίσει τι εννοεί για τη θέση ΕΔΙΠ.
Αρκετοί καθηγητές και δάσκαλοι έχουν ενδιαφερθεί να μετακινηθούν στο Πανεπιστήμιο για να διδάξουν εκεί.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το