Τοπικά

17.000 επισκέψεις στην ιστοσελίδα του 2ου Δημοτικού Νέας Ιωνίας την περίοδο της πανδημίας

Πάνω από 17.000 ήταν οι επισκέψεις στην ιστοσελίδα του 2ου Δημοτικού Νέας Ιωνίας στην περίοδο της πανδημίας, όπου τα σχολεία ήταν κλειστά και ο μόνος τρόπος επικοινωνίας των μαθητών με τους δασκάλους τους ήταν μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας.
Το ίδιο παράδειγμα, της αξιοποίησης δηλαδή της ιστοσελίδας τους πριν ακόμη αρχίσουν να λειτουργούν οι διάφορες ψηφιακές πλατφόρμες, ακολούθησαν και άλλα Δημοτικά που από καιρό πριν είχαν αρχίσει να δουλεύουν τα blog τους.
Μάλιστα η πανδημία ώθησε τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας να βρουν πεδίο επικοινωνίας μέσω της ιστοσελίδας εκτός βέβαια και από άλλους ψηφιακούς τρόπους, όπως είναι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ο διευθυντής του 2ου Δημοτικού Νέας Ιωνίας κ. Στέφανος Πίος ανέφερε πως «μια-δυο μέρες μετά το κλείσιμο των σχολείων λόγω του κορωνοϊού, αμέσως αρχίσαμε να εμπλουτίζουμε την ιστοσελίδα μας με εκπαιδευτικό υλικό. Ήταν η περίοδος που ακόμη τα Δημοτικά δεν είχαν ενταχθεί στις ψηφιακές πλατφόρμες, όπως έγινε σε πρώτη φάση με τα Γυμνάσια και τα Λύκεια. Ήταν η περίοδος που η επικοινωνία δασκάλων με γονείς και μαθητές γινόταν και μέσω της ιστοσελίδας. Και σε γενικές γραμμές τα πήγαμε πολύ καλά, αφού συνολικά καταγράψαμε σε διάστημα ενός μηνός και πλέον περίπου 17.000 επισκέψεις από μαθητές με τη βοήθεια των γονέων τους. Είναι ένα μεγάλο νούμερο που έδειξε αφενός την προθυμία των γονέων να κρατήσουν ζωντανή την επαφή των παιδιών τους με το σχολείο αφετέρου τον ζήλο των εκπαιδευτικών».

Ερωτηθείς για τον τρόπο που αξιοποιήθηκε η ιστοσελίδα, ανέφερε πως «οι δάσκαλοι και οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων εμπλούτιζαν την ιστοσελίδα με ασκήσεις, ενημερώσεις, πληροφορίες, συνδέσμους, συγκεκριμένο εκπαιδευτικό υλικό. Η ανταπόκριση των γονέων ήταν πολύ καλή και υπήρχε πολύ καλή επικοινωνία».
Ο διευθυντής συμπλήρωσε πως «μέχρι τις 11 Μαρτίου είχε διδαχθεί το 70% της ύλης. Και όλο αυτό το διάστημα έγινε πολλή δουλειά μέσω της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης. Στην αρχή είχαμε την ιστοσελίδα, μετά τα email, την ασύγχρονη εκπαίδευση και στο τέλος τη σύγχρονη εκπαίδευση κυρίως για ψυχολογική υποστήριξη. Μάλιστα, όσα παιδιά δεν έρχονται αυτή την περίοδο στο σχολείο, μπορούν να βοηθηθούν μέσω της ασύγχρονης εκπαίδευσης».

Αναφερόμενος στην επιστροφή στη διά ζώσης διδασκαλία και των μαθητών στα θρανία δήλωσε πως «Σε εμάς το 92% των μαθητών παρακολουθεί τα μαθήματα και έρχεται εναλλάξ στο σχολείο. Και σε αυτές τις πρώτες μέρες επαναλειτουργίας του σχολείου, αυτό που μας ενδιαφέρει, είναι τα παιδιά να κατανοήσουν το πρωτόκολλο λειτουργίας, δηλαδή να χρησιμοποιείται το αντισηπτικό, να πλένουν τα χέρια, να μην παίρνουν τα μολύβια των συμμαθητών τους. Τα παιδιά ήθελαν να έρθουν στο σχολείο. Άλλωστε ένα από τα στοιχήματα θα είναι η ένταξη των μαθητών στην επανακαθιέρωση της καθημερινής σχολικής ρουτίνας. Τα παιδιά πρέπει να δουν πως το σχολείο είναι αυτό που ήξεραν και πριν την πανδημία ενώ πέρα από τα μαθήματα, θα έρθουν σε κοινωνικοποίηση με τους συμμαθητές τους.
Συμπλήρωσε δε πως και «το εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου λειτουργεί κανονικά και σε κάθε πληκτρολόγιο υπάρχει σελοφάν το οποίο πετάγεται, μόλις χρησιμοποιηθεί από τον κάθε μαθητή».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το