Τοπικά

1.000 μαθητές της β’ λυκείου στη Μαγνησία βαδίζουν στο άγνωστο “Θ”

mathites

Σε πλήρη σύγχυση βρίσκονται 1.000 και πλέον μαθητές της Β’ τάξης Γενικών Λυκείων της Μαγνησίας, καθώς ακόμη δεν ξέρουν με ποιο σύστημα θα συμμετάσχουν του χρόνου στις πανελλαδικές εξετάσεις. Πρόκειται για την πλέον ταλαιπωρημένη γενιά, καθώς ξεκίνησε πέρυσι με την Τράπεζα θεμάτων που φέτος καταργήθηκε, ενώ στράφηκε εντατικά στα φροντιστήρια, νωρίς-νωρίς, ώστε να πετύχει καλές βαθμολογίες στην Α’ και Β’ τάξη.

Γενικώς είναι μια γενιά που βαδίζει στο άγνωστο, κυριευμένη από το άγχος και την αγωνία, μέχρι το υπουργείο να αποφασίσει με πόσα και ποια μαθήματα θα διαγωνιστούν.

Οι μαθητές της Β’ τάξης ξεκίνησαν φέτος τη διδασκαλία έχοντας μια ανεπίσημη ενημέρωση για το σχέδιο της προηγούμενης κυβέρνησης σχετικά με τις πανελλαδικές εξετάσεις του 2016. Γνώριζαν ότι θα είναι η γενιά που θα διαγωνιζόταν με ένα διαφορετικό σύστημα, αλλά δεν ήξερε ποιο θα είναι αυτό. Ήρθαν οι εκλογές, άλλαξε η κυβέρνηση και νέα σενάρια επί χάρτου ήρθαν στην επιφάνεια για το περιβόητο σύστημα πανελλαδικών. Προς το παρόν υπάρχουν μόνο σενάρια που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, ενώ και το υπουργείο εμφανίζεται να μην έχει ξεκάθαρη άποψη για το πού θέλει να καταλήξει.

Όμως ο χρόνος περνά και οι μαθητές θα πρέπει να κάνουν το προγραμματισμό τους.

Μέχρι στιγμής έχει αναφερθεί από ανεπίσημες πηγές του υπουργείου Παιδείας ότι οι υποψήφιοι θα εξετάζονται σε τέσσερα μαθήματα. Θα ισχύουν οι τρεις κατευθύνσεις και τα πέντε επιστημονικά πεδία (Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών, Θετικών, Υγείας, Τεχνολογικών και Οικονομικών), ενώ για να διαλέξει κάποιος υποψήφιος και δεύτερο επιστημονικό πεδίο, θα πρέπει να εξετάζεται και σε πέμπτο μάθημα. Η πιο μεγάλη ασάφεια υπάρχει για το πέμπτο πεδίο, όπου δεν είναι ακόμη γνωστό ποιες άλλες επιστήμες πέρα από τις οικονομικές θα ενταχθούν και ποια μαθήματα θα υπάρχουν.

Εξάλλου δεν υπάρχει ύλη των εξετάσεων, ούτε ξέρουν ποια μαθήματα θα εξεταστούν, επομένως δεν μπορούν να κάνουν προγραμματισμό.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το