Photo Gallery, Τοπικά

Όλοι διασκεδάζουν, ένας δεν πίνει

Ραντεβού έξω από νυχτερινά κέντρα, στην περιοχή των Παλαιών, έδωσαν προχθές τη νύχτα οι άνθρωποι του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στο πλαίσιο της εκστρατείας «Ευρωπαϊκή νύχτα χωρίς ατυχήματα»

 

Ραντεβού έξω από νυχτερινά κέντρα, στην περιοχή των Παλαιών (See you και «Τσαλαπάτα»), έδωσαν προχθές τη νύχτα οι άνθρωποι του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στο πλαίσιο της εκστρατείας «Ευρωπαϊκή νύχτα χωρίς ατυχήματα».

Το Ινστιτούτο διοργάνωσε για έκτη συνεχή χρονιά την εκδήλωση σε 18 συνολικά πόλεις της χώρας ταυτόχρονα, με τη μεγάλη πανευρωπαϊκή διοργάνωση σε άλλες 22 χώρες (Βέλγιο, Αυστρία, Βουλγαρία, Δημοκρατία της Τσεχίας, Δανία, Εσθονία, Φιλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Κροατία, Σλοβενία, Ισπανία, Μάλτα, Ιταλία, Κύπρος).

Οι άνθρωποι του Ινστιτούτου επιχειρούν να ευαισθητοποιήσουν τους νέους ότι το αλκοόλ και η διασκέδαση «δεν πάνε μαζί». Η συγκεκριμένη δράση διεξάγεται με την υποστήριξη των εθελοντών του Ινστιτούτου πανελλαδικά.

Οι εθελοντές, ηλικίας μεταξύ 18 και 35 ετών, βρέθηκαν έξω από τα νυχτερινά κέντρα και ενθάρρυναν τους νέους επισκέπτες, να επιλέξουν από την παρέα τους τον «οδηγό της παρέας», ο οποίος αφού αποδεχόταν τον τίτλο ήταν υποχρεωμένος να μην καταναλώσει αλκοόλ όλο το βράδυ προκειμένου να οδηγήσει με ασφάλεια πίσω την παρέα του, επιστρέφοντας από τη νυχτερινή διασκέδαση. Φορούσε δε ειδικό βραχιολάκι. Εάν πράγματι είχε διατηρήσει τον έλεγχο και δεν είχε πιει ο «οδηγός της παρέας» επιβραβευόταν ενώ σε άλλη περίπτωση, οι εθελοντές συμβούλευαν να αφήσει το όχημα και να γυρίσει σπίτι του με ταξί.

Το μήνυμα της βραδιάς ήταν «Όλοι διασκεδάζουν, ένας δεν πίνει… Ο οδηγός της παρέας».

Στο σύνολο πραγματοποιήθηκαν 67 έλεγχοι, 39 σε άντρες και 28 γυναίκες, μεταξύ 30-40 ετών. Πάνω από το όριο βρέθηκαν 2 άτομα, 4 γυναίκες και 5 άντρες.

Το έτος 2011, που επίσης πραγματοποιήθηκε η εν λόγω ενέργεια, ο αριθμός του πληθυσμού που συμμετείχε στις εκδηλώσεις ανήλθε σε 2.500 άτομα από 24 νυχτερινά κέντρα σε 33 πόλεις. Το 60% των συμμετεχόντων προέβησαν σε φιλικό αλκοτέστ, εκ των οποίων το 1/6 στο σύνολο των αποτελεσμάτων ήταν πάνω οπό το όριο που ορίζει ο ΚΟΚ.

Η εν λόγω ενέργεια διεξάγεται από το Ινστιτούτο με τη συμβολή της Τροχαίας που διαθέτει τα αλκοολόμετρα στο Ινστιτούτο.

Σημειώνεται ότι η φετινή διοργάνωση της νύχτας αφιερώθηκε στην εθελόντρια Σαμαρείτισσα που χάθηκε πρόσφατα σε τροχαίο δυστύχημα, Φωτεινή Λιβανίου, στη Χαλκίδα, ενώ η ενέργεια αυτή του Ινστιτούτου έχει στόχο όλους τους οδηγούς αλλά κυρίως τους νέους και την ενημέρωση για την προστασία της ζωής τους στο δρόμο.

Πανελλήνιο συνέδριο οδικής ασφάλειας

Το ζήτημα της χειροτέρευσης της οδικής ασφάλειας και αλλά και της αναζήτησης πρακτικών αντιμετώπισής θα αναλυθεί εκτενώς στο 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο που θα πραγματοποιηθεί στο Βόλο στις 25 και 26 Οκτωβρίου παρουσία 200 και πλέον συνέδρων. Το Συνέδριο, που θα διεξαχθεί στο «Ξενία» και θα αρχίσει στις 9 το πρωί της ερχόμενης Πέμπτης, διοργανώνεται από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και το Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών, το Σύλλογο Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων και το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας. Σημειώνεται πως το 1998 είχε αναδειχθεί στο Βόλο το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο. Στις εργασίες του συνεδρίου θα παρουσιαστούν 60 επιστημονικές εισηγήσεις και θα αναφερθούν όλες οι καινούριες εξελίξεις τόσο σε θέματα τεχνολογίας όσο και ζητήματα κανονισμών και προδιαγραφών που έχουν βγει τον τελευταίο χρόνο και είναι ιδιαίτερα αυστηρές για την Ελλάδα, όπως ο έλεγχος οδικής ασφάλειας σε όλο το οδικό δίκτυο, τα στηθαία ασφαλείας. Επίσης θα αναφερθεί το θεσμικό πλαίσιο για την οδική ασφάλεια, ενώ εκπρόσωποι των εταιρειών αυτοκινητοδρόμων θα παρουσιάσουν τι κάνουν οι ίδιοι για το ζήτημα αυτό.  Κύριοι στόχοι του συνεδρίου είναι η διερεύνηση και η αξιολόγηση της οδικής ασφάλειας στη χώρα, αλλά και των προσπαθειών και καινοτομιών που σχεδιάζονται και υλοποιούνται για τη βελτίωση της ασφάλειας των οδηγών. Κύριες θεματικές περιοχές του συνεδρίου είναι: Πολιτική οδικής ασφάλειας και θεσμικό πλαίσιο, Οδικό περιβάλλον, Χρήστης οδού, Οχήματα, Ανάλυση ατυχημάτων, Αντιμετώπιση Ατυχημάτων και Νέες Τεχνολογίες.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το