Τοπικά

Συνένωση όμορων εδρών ταξί στη Μαγνησία

Μεταξύ αυτών που θα προταθούν, είναι η συνένωση σε μια έδρα του Βόλου και της Νέας Ιωνίας, ενώ για τις υπόλοιπες Δημοτικές Ενότητες του ενιαίου Δήμου Βόλου εξετάζονται διάφορα σενάρια, τα οποία θα αναλυθούν στο Περιφερειακό Συμβούλιο
Μεταξύ αυτών που θα προταθούν, είναι η συνένωση σε μια έδρα του Βόλου και της Νέας Ιωνίας, ενώ για τις υπόλοιπες Δημοτικές Ενότητες του ενιαίου Δήμου Βόλου εξετάζονται διάφορα σενάρια, τα οποία θα αναλυθούν στο Περιφερειακό Συμβούλιο

 

Στον καθορισμό των εδρών- διοικητικών μονάδων των επιβατικών δημόσιας χρήσης (Ε.Δ.Χ.) των Περιφερειακών Ενοτήτων Μαγνησίας και Σποράδων θα προχωρήσει το Περιφερειακό Συμβούλιο στην αυριανή του συνεδρίαση (5μ.μ.). Εισηγητής θα είναι ο αντιπεριφερειάρχης κ. Γ. Καλτσογιάννης και σύμφωνα με τον ίδιο θα προταθεί στο πλαίσιο εφαρμογής του νόμου 4070/2012 η συνένωση όμορων εδρών, ώστε να υπάρχει συσχετισμός του αριθμού των αδειών και του εξυπηρετούμενου πληθυσμού ανά περιοχή. Μεταξύ αυτών που θα προταθούν, είναι η συνένωση σε μια έδρα του Βόλου και της Νέας Ιωνίας, ενώ για τις υπόλοιπες Δημοτικές Ενότητες του ενιαίου Δήμου Βόλου εξετάζονται διάφορα σενάρια, τα οποία θα αναλυθούν στο Περιφερειακό Συμβούλιο.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Καλτσογιάννης «ο νόμος 4070/2012, γνωστός και ως νόμος Βορίδη, προβλέπει τη συνένωση όμορων εδρών ταξί. Το προηγούμενο χρονικό διάστημα στο πλαίσιο της διαβούλευσης που έκανε η Περιφέρεια Θεσσαλίας, έγιναν συσκέψεις τον περασμένο Οκτώβριο και Ιανουάριο, υπό την προεδρία του περιφερειάρχη κ. Κων. Αγοραστού, στις οποίες παραβρέθηκαν εκπρόσωποι των ιδιοκτητών ταξί, χωρίς οι ίδιοι να καταλήξουν σε μια κοινή πρόταση. Από την πλευρά μας πρέπει να κοιτάξουμε τη διασφάλιση του δημόσιου συμφέροντος και να προχωρήσουμε στη συνένωση όμορων εδρών, με την παρουσία του ελάχιστου τουλάχιστον προβλεπόμενου αριθμού ταξί, ο οποίος βγαίνει με συγκεκριμένο μαθηματικό τύπο» προσέθεσε ο ίδιος.

Σύμφωνα με την εισήγηση που θα παρουσιάσει στην αυριανή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου ο κ. Καλτσογιάννης, ο Βόλος και η Νέα Ιωνία θα συνενωθούν ως όμορες έδρες.

Ξεχωριστή έδρα θα προταθεί να αποτελέσει η Άλλη Μεριά, ενώ για τις υπόλοιπες Δημοτικές Ενότητες, όπως για παράδειγμα η Αγριά και η Αρτέμιδα, θα εξεταστεί από το Περιφερειακό Συμβούλιο ποια λύση θα προκριθεί.

Στο Δήμο Ρήγα Φεραίου θα προταθεί να εγκριθεί από το Περιφερειακό Συμβούλιο η εξ ολοκλήρου συνένωση των υπαρχουσών εδρών ταξί σε μια.

Στην περιοχή του ενιαίου Δήμου Αλμυρού σύμφωνα με την εισήγηση θα προταθεί η δημιουργία δυο εδρών και συγκεκριμένα μια για τις Δημοτικές Ενότητες Σούρπης- Πτελεού, Αχιλλείου και Αγ. Θεοδώρων και μια ακόμη για τις υπόλοιπες. Παράλληλα, σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη κ. Γ. Καλτσογιάννη, «θα εξεταστεί, αφού προβλέπεται από το νόμο, η έκδοση μιας άδειας ταξί για την Ανάβρα, καθώς είναι απομακρυσμένη περιοχή και θα πρέπει να εξυπηρετούνται οι κάτοικοί της. Αν η Ανάβρα εντάσσονται σε άλλη έδρα, τότε κανείς ταξιτζής δεν θα ήθελε να κινηθεί από και προς εκεί, οπότε η πιο ενδεδειγμένη λύση είναι η δημιουργία μια ξεχωριστής έδρας ταξί» συμπλήρωσε ο ίδιος.

Μια έδρα ταξί θα προταθεί για το Δήμο Ζαγοράς- Μουρεσίου, ενώ για την περιοχή του Δήμου Νοτίου Πηλίου εξετάζονται διάφορα εναλλακτικά σενάρια, τα οποία περιλαμβάνουν τη δημιουργία μιας έδρας με μια εξαίρεση, που θα εξεταστεί από το Περιφερειακό Συμβούλιο.

«Όλα τα προαναφερόμενα είναι προτάσεις, οι οποίες θα συζητηθούν στο αυριανό Περιφερειακό Συμβούλιο προκειμένου να καταλήξουμε οριστικά σε μια απόφαση. Πρέπει να εφαρμοστεί ένα σύστημα που θα εξυπηρετεί τους πολίτες και θα βάλει τέλος σε παθογένειες του παρελθόντος. Αυτό που επιδιώκουμε, είναι να μπορούν οι κάτοικοι και του τελευταίου χωριού στο Νομό Μαγνησίας να εξυπηρετούνται από ταξί και προς αυτή την κατεύθυνση κινούνται οι προτεινόμενες λύσεις» επισήμανε μεταξύ άλλων ο αντιπεριφερειάρχης κ. Γ. Καλτσογιάννης.

Να αναφερθεί ότι πλην των προαναφερόμενων αλλαγών, με βάση το νόμο Βορίδη θα υπάρξει και αλλαγή ζώνης στην μίσθωση των ταξί με τις συνενώσεις όμορων εδρών. «Ουσιαστικά θα προχωρήσουμε στην εφαρμογή της μονής ταρίφας, γεγονός που σημαίνει ότι η παρεχόμενη υπηρεσία για τους πολίτες θα είναι πιο φθηνή» τόνισε ο αντιπεριφερειάρχης, για να προσθέσει: «Εκτελούμε το νόμο Βορίδη με πληθυσμιακά κριτήρια, ώστε να υπάρχει συσχετισμός των αδειών ταξί και του πληθυσμού που εξυπηρετείται ανά περιοχή. Προχωρούμε στη συνένωση όμορων εδρών για να τηρήσουμε όσα προβλέπει ο νόμος».

Να αναφερθεί ότι η όποια απόφαση ληφθεί στην αυριανή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου θα εγκριθεί στη συνέχεια από την Αποκεντρωμένη Διοίκησης Θεσσαλίας- Στερεάς Ελλάδας και η εφαρμογή της αναμένεται να ξεκινήσει εντός του καλοκαιριού.

 

 

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το