Photo Gallery, Τοπικά

Στο ρυθμό του «Euro» καφετέριες-πιτσαρίες

Κόντρα στην οικονομική κρίση και την προεκλογική δραστηριότητα μπαίνει από σήμερα στη ζωή μας το πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου (Euro 2012)

Κόντρα στην οικονομική κρίση και την προεκλογική δραστηριότητα μπαίνει από σήμερα στη ζωή μας το πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου (Euro 2012), που διεξάγεται στα γήπεδα της Πολωνίας και της Ουκρανίας και στο οποίο συμμετέχει και η εθνική μας ομάδα. Από σήμερα και μέχρι την 1η Ιουλίου δίνεται μια ευκαιρία στους ποδοσφαιρόφιλους, να ξεχάσουν τη μιζέρια της καθημερινότητας και να αφεθούν στη μαγεία της στρογγυλής θεάς.

Η γιορτή του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου αρχίζει σήμερα με τη συμμετοχή και της Εθνικής Ελλάδας, η οποία μάλιστα στον πρώτο της αγώνα αντιμετωπίζει τη διοργανώτρια Πολωνία.

Από σήμερα τον πρώτο λόγο έχει η τηλεόραση και ο καναπές, που φυσικά θα συνοδεύεται με το απαραίτητο ντελίβερι. Μια σειρά επαγγελματιών περιμένουν να δουν άνοδο του τζίρου τους από το πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα εθνικών ομάδων ποδοσφαίρου, στο οποίο συμμετέχει και η Ελλάδα. Ωστόσο, καταστηματάρχες πώλησης τηλεοράσεων, ιδιοκτήτες καφετεριών και γρήγορου φαγητού δηλώνουν πως «η κρίση έχει επηρεάσει και το «Euro».

Πιτσαρίες, καφετέριες, καταστήματα πώλησης ηλεκτρικών ειδών, πρακτορεία του ΟΠΑΠ, αλλά και καταστήματα αθλητικών ειδών, περιμένουν να «ανασάνουν» από το πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου εθνικών ομάδων, το εναρκτήριο λάκτισμα του οποίου γίνεται σήμερα στις 7 το απόγευμα ώρα Ελλάδος.

Την τιμητική τους έχουν από σήμερα οι ψησταριές, οι πιτσαρίες, τα καταστήματα διανομής φαγητού (ντελίβερι), αλλά και τα πρακτορεία ΟΠΑΠ.

Ο ελληνικός εθνικός ύμνος δεν θα ακουστεί μόνο στο γήπεδο, αλλά και στα σαλόνια των σπιτιών μας, όπου θα τον μεταφέρει η τηλεόραση, στις καφετέριες και τις πιτσαρίες, μέσα από προτζέκτορες και γιγαντοοθόνες.

Και φυσικά την αγωνία των Ελλήνων και όχι μόνο φιλάθλων θα συντροφεύουν μπύρες, αναψυκτικά, τσίπουρα, ποτά, σουβλάκια, πίτσες, μακαρονάδες, κοντοσούβλια και ό,τι άλλο φαγώσιμο προσφέρουν τα καταστήματα.

Εδώ και ημέρες τα καταστήματα έτοιμου φαγητού φρόντισαν να μπουν στο «πνεύμα» του Euro, με προσφορές που ετοίμασαν, με αύξηση των μέσων διανομής, με παραγγελίες μεγαλύτερων ποσοτήτων, με διαφημίσεις.

«Προτείνουμε στους ποδοσφαιρόφιλους, και όχι μόνο, την ελληνική κουζίνα. Πένες με σάλτσα βασιλικού, πένες με φιλέτο κοτόπουλο, σπαγγέτι με φιλέτο κοτόπουλο και άλλα εδέσματα, σε ειδικές τιμές για φοιτητές και άνεργους», σημειώνει ο ιδιοκτήτης του καταστήματος παρασκευής φαγητού και ντελίβερι «Εξωραϊστική» κ. Θ. Νικόπουλος. «Το φαγητό μετά την παραγγελία βρίσκεται στο σπίτι του πελάτη μας σε 15 λεπτά», προσθέτει ο κ. Νικόπουλος.

Οι Έλληνες που τρώνε «πακέτο» αναμένεται να αυξηθούν τις ημέρες των αγώνων…

Η ζήτηση αναμένεται αυξημένη τις ώρες που θα παίζει η ελληνική εθνική ομάδα.

«Κάνουμε προσφορές, στις δύο πίτσες και μία δώρο ή δώρο αναψυκτικό ή σαλάτα. Χωρίς δώρο, έκπτωση 2 ευρώ στην παραγγελία. Οι τιμές παραμένουν στα ίδια επίπεδα, 6,5 ευρώ η κανονική πίτσα και 8,5 η μεγάλη» τονίζει ο ιδιοκτήτης της πιτσαρίας «La Mamma» κ. Στ. Καρράς.

Οι πιτσαρίες θα κρίνουν τις προμήθειες που θα κάνουν, από την κίνηση που θα έχουν από σήμερα και η οποία εν πολλοίς θα κριθεί από την ικανότητα του Καραγκούνη, του Κατσουράνη, του Σαμαρά, του Μήτρογλου και των άλλων παικτών της Εθνικής. «Από αύριο θα δούμε, γιατί το ζυμάρι το ζυμώνουμε δύο ώρες πριν», σημειώνει ο κ. Καρράς.

Η προσέλκυση των φιλάθλων έχει ξεκινήσει εδώ και ημέρες με διαφημιστικές καμπάνιες και φυλλάδια από σπίτι σε σπίτι. Το 2004 είχε καταγραφεί αύξηση 30% στην κατανάλωση πίτσας και 80% στα σουβλάκια… Βέβαια άλλο το 2004 και άλλο το 2012 με την οικονομική κρίση.

«Έχω τρεις τηλεοράσεις 50άρες στο μαγαζί και οι δύο θα δείχνουν Euro. Αναφορικά με την προσφορά υπηρεσιών, θα κριθεί από την κίνηση που θα υπάρξει, ενώ οι τιμές είναι μειωμένες από του χειμώνα», δηλώνει ο ιδιοκτήτης της καφετέριας «Quartier latin» κ. Ευστ. Δουλγεράκης.

Η κατάκτηση του ευρωπαϊκού τροπαίου το 2004 εξάπτει τις ελπίδες και τη φαντασία των Ελλήνων φιλάθλων, ότι το θαύμα μπορεί να επαναληφθεί ή τουλάχιστον να φθάσει η ελληνική ομάδα στους 8 ή στους τέσσερις του πανευρωπαϊκού πρωταθλήματος.

«Υπάρχει μια ετοιμασία για το Euro. Το μαγαζί μας είναι μικρό, υπάρχουν κρατήσεις θέσεων από τις αρχές της εβδομάδας», αναφέρει ο ιδιοκτήτης της καφετέριας «Café City» κ. Α. Ντόντης.

Μικρή η ζήτηση τηλεοράσεων

Μικρή ωστόσο είναι η ζήτηση τηλεοράσεων για τις μεταδόσεις του Euro. Η ζήτηση περιορίζεται σε επαγγελματίες και αφορά τηλεοράσεις των 43, 46 και 50 ιντσών για καταστήματα (καφετέριες, πιτσαρίες κ.λπ., σε τιμές που κυμαίνονται από 400 μέχρι 600 ευρώ κατά μέσο όρο. Η ζήτηση για προτζέκτορες είναι μικρή, καθώς οι αγώνες είναι απογευματινοί, επισημαίνουν καταστηματάρχες ηλεκτρικών ειδών.

«Δεν υπάρχει σχέση με το 2008 ή το 2004. Τότε δίναμε 30 τηλεοράσεις την ημέρα και σήμερα δίνουμε πέντε», επισημαίνει ο κ. Π. Παπαβασιλείου, έμπορος ηλεκτρικών ειδών. «Η κίνηση είναι πολύ χαμηλή. Επικρατεί αβεβαιότητα, ανασφάλεια», τονίζει ο κ. Παπαβασιλείου. «Η κίνηση βρίσκεται 50% κάτω από το 2008», προσθέτει ο κ. Παπαβασιλείου.

Οι καταναλωτές ζητούν τηλεοράσεις με τον καινούργιο ψηφιακό δέκτη MPEG 4, προκειμένου να έχουν τη δυνατότητα να έχουν ψηφιακό σήμα, όταν η μετάδοσή του ξεκινήσει και στη Μαγνησία.

Όπως στο ποδόσφαιρο, έτσι και στο επιχειρείν πάντως δεν κερδίζουν όλοι και από αυτή τη διοργάνωση.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το