Τοπικά

Στάση εργασίας χθες στο λιμάνι του Βόλου

ΛΙΜΑΝΙ ΒΟΛΟΥ

Με αίτημα να σταματήσει η «ιδιωτικοποίηση και το ξεπούλημα των λιμανιών», η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ) μαζί με τα σωματεία – μέλη της και το Σωματείο Εργαζομένων στο λιμάνι του Βόλου, πραγματοποίησε χθες στάση εργασίας από τις 12:00 έως 19:00.

Η ΟΜΥΛΕ καταγγέλλει την κυβέρνηση ότι «με ψεύτικα προπαγανδιστικά τεχνάσματα επιχειρεί να πείσει την κοινή γνώμη ότι το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας θα φέρει την ανάπτυξη και την αύξηση της απασχόλησης» και εξηγεί γιατί αυτό δεν ισχύει αλλά και τι σκοπίμως κρύβεται.

Στα αιτήματα η ΟΜΥΛΕ περιλαμβάνει και την υπογραφή συλλογικών συμβάσεων. Επίσης, «διεκδικούμε την υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας (ΣΣΕ) στους μονομετοχικούς Οργανισμούς Λιμένων» προσθέτει η ΟΜΥΛΕ και καλεί όλα τα συνδικάτα και τους κοινωνικούς φορείς «να συμπαρασταθούν στον αγώνα μας».

«Η κυβέρνηση επιχειρεί να υλοποιήσει ένα σχέδιο ιδιωτικοποιήσεων, στην ουσία ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας» τονίζει η ΟΜΥΛΕ σε ανακοίνωσή της.

«Με ψεύτικα προπαγανδιστικά τεχνάσματα επιχειρεί να πείσει την κοινή γνώμη ότι το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας θα φέρει την ανάπτυξη και την αύξηση της απασχόλησης. Όμως, η αλήθεια είναι διαφορετική και ο ελληνικός λαός το αντιλαμβάνεται» τονίζει η ΟΜΥΛΕ.

«Γι’ αυτό στα γκάλοπ η πλειοψηφία τάσσεται κατά των ιδιωτικοποιήσεων των βασικών και στρατηγικών επιχειρήσεων της οικονομίας, όπως Λιμάνια, Νερό, Ενέργεια κ.ά.» προσθέτει και συνεχίζει:

«Μιλάνε, σήμερα, για ιδιωτικοποιήσεις των λιμανιών, ως αναγκαίες για την οικονομική ανάπτυξη της χώρας.

Παραγνωρίζουν σκόπιμα ότι διαχρονικά τα δημόσια λιμάνια ήταν κερδοφόρα και συνέβαλαν σημαντικά στην εθνική οικονομία.

Αποσιωπούν σκόπιμα τις τεράστιας αξίας υποδομές και ανωδομές των δημόσιων οργανισμών λιμένων, τις οποίες σήμερα θέλουν να ξεπουλήσουν αντί πινακίου φακής.

Σιωπούν εκκωφαντικά για τον κύκλο εργασιών στην κρουαζιέρα, στο car terminal και στις άλλες λιμενικές δραστηριότητες του Δημόσιου ΟΛΠ.

Τηρούν σιγή ιχθύος για τις επενδυτικές δυνατότητες των κερδοφόρων δημόσιων οργανισμών με ίδια κεφάλαια».

«Κακοποίησαν βάναυσα την αλήθεια για την παραχώρηση της προβλήτας ΙΙ, για να δημιουργήσουν στη συνέχεια έναν ψεύτικο μύθο για τη COSCO». «Αυτή, λοιπόν, είναι η επιτυχής ιδιωτικοποίηση και τώρα η κυβέρνηση θέλει να την επεκτείνει στο σύνολο του ΟΛΠ, του ΟΛΘ και των άλλων λιμανιών».

«Να αντιληφθεί καλά η δικομματική Κυβέρνηση και το ΤΑΙΠΕΔ του κ. Σταυρίδη, ότι τα λιμάνια είναι βασικοί πυλώνες ανάπτυξης και κοινωνικής προσφοράς. Συνεισφέρουν με την κερδοφορία τους στην ελληνική οικονομία και δεν είναι ευκαιριακή υπόθεση μιας κυβερνητικής πλειοψηφίας και ενός περιφερόμενου πολιτευτή στο ΤΑΙΠΕΔ» τονίζει η ΟΜΥΛΕ.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το