Photo Gallery, Τοπικά

Πρόγραμμα Καινοτομίας Ελληνικών Προϊόντων από τη “Μαρινόπουλος”

Η εταιρεία «Μαρινόπουλος» υλοποιεί το πρόγραμμα Καινοτομίας Ελληνικών Προϊόντων, το οποίο παρουσιάστηκε χθες στο Βόλο, στη διάρκεια εκδήλωσης στο ξενοδοχείο «Ξενία»

Την έμπρακτη υποστήριξή της στα τοπικά προϊόντα και τους Έλληνες παραγωγούς αποδεικνύει η «Μαρινόπουλος», υλοποιώντας το πρόγραμμα Καινοτομίας Ελληνικών Προϊόντων, το οποίο πλέον εφαρμόζεται και στη Θεσσαλία. Η έναρξη του συγκεκριμένου προγράμματος, που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Ιούλιο, εντάσσεται στη μακροχρόνια δέσμευση της εταιρείας να βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων παραγωγών και να διαθέτει προϊόντα ελληνικής προέλευσης, τα οποία αποτελούν το 96% επί του συνόλου των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, που διαθέτει στα 800 καταστήματα ανά την Ελλάδα. Το πρόγραμμα για τη Θεσσαλία παρουσιάστηκε χθες στο Βόλο στη διάρκεια εκδήλωσης στο ξενοδοχείο «Ξενία».

Με την εφαρμογή του προγράμματος η εταιρεία αναδεικνύει τα ιδιαίτερα προϊόντα και τις αυθεντικές γεύσεις της ελληνικής γης, προσφέροντάς τα στους καταναλωτές σε προσιτές τιμές. Παράλληλα, η «Μαρινόπουλος» φιλοδοξεί να επεκτείνει και να ενισχύσει τη συνεργασία της με περισσότερους από 2.000 Έλληνες παραγωγούς, ταξιδεύοντας ανά την Ελλάδα και πραγματοποιώντας ένα ευδόκιμο διάλογο με τις τοπικές αρχές και τους συνεταιρισμούς με σκοπό να επεκτείνει την γκάμα των ελληνικών προϊόντων της. Η μετάβαση σε ένα νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς και η μεταβίβαση του πλήρους ελέγχου της εταιρείας σε ελληνικά χέρια, αναγάγει την ελληνικότητα σε βασική παράμετρο της δραστηριοποίησης της «Μαρινόπουλος», αποδεικνύοντας με τον καλύτερο τρόπο τη συνδρομή της στην ανάκαμψη της Ελληνικής Οικονομίας.

Η παρουσία της «Μαρινόπουλος» στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας είναι ιδιαίτερα δυναμική με 33 καταστήματα, τρία υπερμάρκετ Carrefour, 20 σουπερμάρκετ Carrefour Μαρινόπουλος, οκτώ καταστήματα ευκολίας Carrefour Express και δύο καταστήματα franchise Carrefour Express και με 912 εργαζόμενους από την περιοχή της Θεσσαλίας. Παράλληλα, η εταιρεία συνεργάζεται με 58 ελληνικές εταιρείες και παραγωγούς από την ευρύτερη περιοχή. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσα από το δίκτυο των 800 καταστημάτων της ανά τη χώρα, η «Μαρινόπουλος» διανέμει 639 κωδικούς επώνυμων προϊόντων και 139 κωδικούς προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας Carrefour από την περιοχή της Θεσσαλίας.

Η εταιρεία σημείωσε αύξηση του κεφαλαίου της τη φετινή χρονιά στα 350 εκατομμύρια ευρώ, με τζίρο της τάξης των 3 δισεκατομμυρίων, ενώ στα ράφια της το 94% των προϊόντων είναι ελληνικά.

Πρόθεση της «Μαρινόπουλος» είναι η υποστήριξη της εγχώριας παραγωγικότητας με την προώθηση των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό, μέσω του δικτύου καταστημάτων της στα Βαλκάνια, ενδυναμώνοντας παράλληλα με αυτή την κίνηση ένα φιλόδοξο επενδυτικό πλάνο. Το επιστέγασμα στην υποστήριξη της εταιρείας στα ελληνικά προϊόντα επιτυγχάνεται μέσω της διοργάνωσης ενός Διαγωνισμού Ελληνικού Προϊόντος, ο οποίος προτρέπει τους Έλληνες παραγωγούς να οραματιστούν ένα πρωτοποριακό προϊόν και να το δουν τοποθετημένο στα ράφια της «Μαρινόπουλος» για έξι μήνες.

«Μέσω των συγκεκριμένων ενεργειών φιλοδοξούμε να αναδείξουμε τα μοναδικά χαρακτηριστικά των ελληνικών προϊόντων, καθώς και τους παραγωγούς που τα καλλιεργούν. Συγχρόνως ενημερώνουμε τους καταναλωτές για την προέλευση και την ποιότητά τους. Τα ελληνικά προϊόντα είναι για εμάς ιδιαίτερα, γιατί περιέχουν τη γεύση και το άρωμα της ελληνικής γης, το μεράκι και τον κόπο των Ελλήνων παραγωγών που, κόντρα στις αντιξοότητες της εποχής, εργάζονται με αφοσίωση και αγάπη» επισήμανε στη διάρκεια της χθεσινής εκδήλωσης ο διευθύνων σύμβουλος της «Μαρινόπουλος» κ. Jerome Loubere.

Από την πλευρά του ο δήμαρχος Βόλου κ. Πάνος Σκοτινιώτης υπογράμμισε ότι «είναι αυτονόητο ότι η παρουσία μας δεν πρέπει να θεωρηθεί προνομιακή στήριξη στην εταιρεία, αλλά ενεργός και αποφασιστική. Μακάρι και άλλες εταιρείες να αναλάβουν αντίστοιχες πρωτοβουλίες. Η πρωτοβουλία αποκτά ιδιαίτερη σημασία τούτη την περίοδο, καθώς σκεφτόμαστε σταθερές που είχαμε ξεχάσει. Στην πρωτοβουλία της εταιρείας βλέπουμε και τη δική μας περιοχή, το Βόλο και τη Μαγνησία, που διαθέτει το μοναδικό πλεονέκτημα της παραγωγής ποιοτικών αγροτικών προϊόντων. Στο Δήμο Βόλου πετύχαμε για πρώτη φορά να λειτουργούμε τη Διεύθυνση Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και το Κοινωνικό Παντοπωλείο. Με ιδιαίτερη ικανοποίηση βλέπουμε ότι η εταιρεία στηρίζει τα τοπικά μας προϊόντα και αυτή την πρωτοβουλία θέλουμε να αναδείξουμε. Παράλληλα, πρέπει να στηριχτούν όλα τα τοπικά συνεταιριστικά προϊόντα και κυρίως των γυναικείων συνεταιρισμών».

Στην τοποθέτησή του ο αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας και Βορείων Σποράδων κ. Αργύρης Κοπάνας σημείωσε ότι «η πρωτοβουλία της εταιρείας αξίζει τη στήριξη όλων μας. Είναι σημαντικό για εμάς στα ράφια των καταστημάτων της να τοποθετούνται τα ελληνικά προϊόντα και κυρίως τα τοπικά. Στην Περιφέρεια Θεσσαλίας υλοποιούμε το Επιχειρησιακό Σχέδιο «Καλάθι της Θεσσαλίας» και είμαστε στη διάθεση της εταιρείας να το εξετάσει και να κρίνει ποια προϊόντα μας θέλει να αξιοποιήσει. Το Επιχειρησιακό Σχέδιο σύντομα θα εξασφαλίσει έγκριση και πιστοποίηση, προκειμένου να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο τα τοπικά μας προϊόντα. Χαιρόμαστε που η εταιρεία έλαβε το μήνυμα στήριξης των παραγωγών της περιοχής μας και των τοπικών μας προϊόντων».

Τέλος, ο πρόεδρος της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών (ΕΑΣ) Βόλου κ. Νικήτας Πρίντζος δήλωσε ότι «πρόκειται για μια χρήσιμη και ωφέλιμη πρωτοβουλία. Στην ΕΑΣ Βόλου λειτουργούμε από το 1950 τη μικρή γαλακτοβιομηχανία ΕΒΟΛ. Οι καταναλωτές μάς στηρίζουν, έχουμε μεγάλο μερίδιο αγοράς και καταφέρνουμε να στεκόμαστε όρθιοι. Η συνεργασία μας με την εταιρεία είναι πάρα πολύ καλή και από τους ανθρώπους της βρίσκουμε πάντα κατανόηση. Ο ευαίσθητος τομέας της αγροτικής και κτηνοτροφικής παραγωγής μπορεί να αποτελέσει πυλώνα στήριξης της Ελληνικής Οικονομίας. Η εταιρεία βοηθά τον τόπο, τους Έλληνες παραγωγούς και εμείς οι καταναλωτές πρέπει να στηρίζουμε τις ελληνικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Πρέπει όλες οι κοινωνικές τάξεις να βοηθήσουμε τον τόπο να βγει από το αδιέξοδο».

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το