Photo Gallery, Τοπικά

Πληρότητες έως 100% το τριήμερο 25ης Μαρτίου

Η πληρότητα των ξενοδοχείων στο Βόλο έφτασε στο 100%, ενώ στο 95% ήταν η πληρότητα των ξενοδοχείων, υψηλής κατηγορίας, στους παραδοσιακούς τουριστικούς προορισμούς του Πηλίου
Η πληρότητα των ξενοδοχείων στο Βόλο έφτασε στο 100%, ενώ στο 95% ήταν η πληρότητα των ξενοδοχείων, υψηλής κατηγορίας, στους παραδοσιακούς τουριστικούς προορισμούς του Πηλίου

«Ανάσα» πήραν οι επιχειρηματίες του τουρισμού της Μαγνησίας και το τριήμερο της 25ης Μαρτίου. Για δεύτερο συνεχές τριήμερο -μετά και αυτό της Αποκριάς- ο Βόλος και το Πήλιο αναδείχθηκαν και πάλι τόποι προορισμού, ακόμη και μέσα στην περίοδο της βαθιάς ύφεσης που βιώνει η χώρα. Η πληρότητα των ξενοδοχείων στο Βόλο έφτασε στο 100%. Στο 95% ήταν η πληρότητα των ξενοδοχείων, υψηλής κατηγορίας, στους παραδοσιακούς τουριστικούς προορισμούς του Πηλίου, δηλαδή Μακρινίτσα, Πορταριά, Μηλιές, Βυζίτσα. Οι ξενοδόχοι χαμογέλασαν, αν και ο τζίρος ήταν αρκετά χαμηλότερος, κατά 30%, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, τα «καλά χρόνια».

Παρά την οικονομική κρίση, το Πήλιο κράτησε τα σκήπτρα της επισκεψιμότητας και τα δύο τριήμερα, της Αποκριάς και της 25ης Μαρτίου. Η πληρότητα ήταν υψηλή αγγίζοντας το 90% -95% στα ορεινά, ενώ στο 95 έως και 100% ήταν η πληρότητα στο Βόλο. Οι κρατήσεις αφορούσαν σε δύο διανυκτερεύσεις – Σάββατο και Κυριακή- αντί για τρεις τα προηγούμενα χρόνια. Για την κατάσταση που βρίσκεται ωστόσο η χώρα, τα δύο διήμερα ήταν μία «ανάσα» για τις τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις.

Οι περιοχές με τις μεγαλύτερες πληρότητες, όπως προκύπτουν από τις κρατήσεις, ήταν και πάλι η Πορταριά, η Μακρινίτσα, Μηλιές και Βυζίτσα για το Πήλιο και η πόλη του Βόλου. Πορταριά και Μακρινίτσα προτιμήθηκαν από την πλειοψηφία των επισκεπτών, αφού η πληρότητα στα καταλύματα άγγιξε το 95%, με τα μεγάλα και πολυτελή ξενοδοχεία να συγκεντρώνουν τον περισσότερο κόσμο. Γύρω στο 90% ήταν η πληρότητα σε Μηλιές – Βυζίτσα και γύρω στο 50% είναι η πληρότητα στα Χάνια. Στο υπόλοιπο Πήλιο, κυρίως το Ανατολικό, η πληρότητα ήταν και πάλι πολύ χαμηλή. Στις παραλιακές δε περιοχές, η πλειοψηφία των ξενοδοχείων δεν έχει ανοίξει.

Στο 100% σχεδόν ήταν η πληρότητα στην πόλη του Βόλου. Όλα τα ξενοδοχεία, τα υψηλής κατηγορίας, γέμισαν. «Παρόλη την κρίση το Πήλιο, ο Βόλος αντέχει» επαναλαμβάνει ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας κ. Κων. Λεβέντης «και αυτό είναι πολύ ευχάριστο και ενθαρρυντικό για να συνεχίσουμε».

Η κατανάλωση ήταν αρκετά μειωμένη. Η μείωση των τιμών, στα υψηλής κατηγορίας ξενοδοχεία, λειτουργεί θετικά και προσελκύει πελάτες. Όπως τονίζουν χαρακτηριστικά ξενοδόχοι της Πορταριάς, τώρα ο επισκέπτης προτιμά να μείνει σε ένα ξενοδοχείο υψηλής κατηγορίας, αφού μπορεί να το κάνει με πολύ λιγότερα χρήματα. «Με τις προσφορές δίνεται η δυνατότητα στους επισκέπτες να μείνουν σε ένα καλό ξενοδοχείο, χωρίς να πληρώσουν πολλά χρήματα» επισημαίνουν.

Οι επισκέπτες του τριήμερου της 25ης Μαρτίου προέρχονταν κυρίως από την Αθήνα. Λιγότεροι από τη Βόρεια Ελλάδα. Πολλοί ήρθαν οικογενειακώς, καθώς αρκετές ήταν οι προσφορές των ξενοδοχείων για τη διαμονή οικογενειών.

Πολλοί από τους επισκέπτες του τριήμερου της 25ης Μαρτίου κινήθηκαν σε διάφορες περιοχές του Νομού. Η κίνηση στους δρόμους ήταν αρκετά αυξημένη. Ευτυχώς, το τριήμερο δεν καταγράφηκε κανένα τροχαίο ατύχημα.

Η παραλία του Βόλου, ειδικά το πρωί της Δευτέρας, πριν και μετά την παρέλαση ήταν γεμάτη. Το ίδιο και τα παραλιακά καταστήματα. Ο καιρός βοήθησε αρκετά, αφού η θερμοκρασία διευκόλυνε τους επισκέπτες να κάνουν τη βόλτα τους και να απολαύσουν τόσο την πόλη, όσο και τις ομορφιές του Πηλίου.

Η Μακρινίτσα και η Πορταριά συγκέντρωσαν μεγάλο αριθμό επισκεπτών και αυτό ήταν ιδιαίτερα εμφανές.

Για ακόμη μία φορά, ενόψει και του Πάσχα και του καλοκαιριού, ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας κ. Λεβέντης επισημαίνει πως επειδή «οι εποχές έχουν αλλάξει, πρέπει οι εμπλεκόμενοι στον τουρισμό να αναθεωρήσουν τη στάση τους απέναντι στην τουριστική προβολή».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το