Ματιές & Γνώμες

Ματιές και Γνώμες 11-12-2013

Πρόστιμα για μη έλεγχο ΚΤΕΟ

Στο προσκήνιο επανέρχεται το θέμα του ελέγχου των οχημάτων που δεν έχουν ελεγχθεί από ΚΤΕΟ. Σύμφωνα με πληροφορίες, από το ερχόμενο έτος θα αποσταλούν ειδοποιητήρια σε μη έχοντες ελέγξει τα οχήματά τους, ύστερα από διασταύρωση στοιχείων με το υπ. Οικονομικών μέσω Taxisnet.

Σημειώνεται ότι το πρόστιμο για ανέλεγκτο όχημα είναι 400 ευρώ και για μη ύπαρξη κάρτας ελέγχου καυσαερίων 200 ευρώ. Εφόσον ο ιδιοκτήτης του οχήματος ελέγξει το όχημά του σε ΚΤΕΟ εντός δέκα ημερών και προσκομίσει το δελτίο στην Τροχαία, τότε το πρόστιμο των 400 ευρώ μειώνεται σε 50 ευρώ.

Το πρόστιμο για τον ένα μήνα καθυστέρησης ελέγχου είναι 17 ευρώ (παράβολο) για ΙΧ και 22 ευρώ για φορτηγά, από ένα μήνα μέχρι έξι μήνες 34 ευρώ και 44 για φορτηγά και από έξι μήνες και πάνω 68 ευρώ και 88 ευρώ για φορτηγά.

Εξάλλου όπως είναι γνωστό, τα δελτία από ΚΤΕΟ που εκδίδονται ανά διετία, επέχουν θέση και κάρτας ελέγχου καυσαερίων για ένα όμως έτος από την έκδοσή τους. Τον επόμενο χρόνο μετά τον έλεγχο από το ΚΤΕΟ, το όχημα πρέπει να λάβει κάρτα ελέγχου καυσαερίων.

ΔΗΜΟ.Σ.

 

 

Τουλάχιστον εντύπωση…

Προκαλεί τουλάχιστον εντύπωση η μεθοδολογία και η πολιτική, τις οποίες ακολουθούν κάποιες τράπεζες, για τον τρόπο που αντιμετωπίζουν πελάτες τους και τα «χαράτσια» που προσπαθούν να τους χρεώσουν. Πριν μέρες, όπως δηλώνει αναγνώστης της εφημερίδας, πελάτισσα τράπεζας πήγε σε υποκατάστημα και θέλησε να κάνει κατάθεση σε λογαριασμό αξίας 300,00 ευρώ σε κέρματα. Έκπληκτη άκουσε τον υπεύθυνο να της λέει ότι για αυτή την κίνησή της υπάρχει χρέωση 15,00 ευρώ και εύλογα ερωτά αν οι αρμόδιοι είναι ενήμεροι για τις πρακτικές αυτές και τι κάνουν για την προστασία των πελατών των τραπεζών που χρεώνουν ό,τι θέλουν χωρίς κάποιον έλεγχο από κανέναν. Επαναλαμβάνεται, η κυρία είναι πελάτισσα της συγκεκριμένης τράπεζας και διατηρεί λογαριασμό. Επιτέλους όλα αυτά που κατά καιρούς ακούμε και γράφονται για παράνομες χρεώσεις των τραπεζών πότε θα τηρηθούν και πότε θα ισχύσουν γιατί στην πράξη οι τράπεζες κάνουν και ενεργούν όπως θέλουν χωρίς να λογαριάζουν ούτε καν την κρίση.

Λ.Α.

 

 

Στάθμευση

Σε χώρους στάθμευσης μετατρέπονται κατά τις νυχτερινές και πρώτες πρωινές ώρες καθημερινά τμήματα των πεζοδρομίων στην οδό Ιάσονος, με την τακτική ορισμένων οδηγών να προκαλεί την έντονη και εύλογη συνάμα αντίδραση διερχομένων πεζών. Σύμφωνα με τα όσα πεζοί αναφέρουν, στις προαναφερόμενες περιπτώσεις οι οδηγοί σταθμεύουν τα αυτοκίνητα κυριολεκτικά επάνω στο πεζοδρόμιο, χρησιμοποιώντας ως πρόσβαση τις ράμπες που έχουν διαμορφωθεί κυρίως για τη διευκόλυνση των πολιτών που κινούνται στην πόλη με αναπηρικό αμαξίδιο. Το παράδοξο, σύμφωνα με τους διερχόμενους πεζούς, είναι ότι τις προαναφερόμενες ώρες κινείται στην οδό Ιάσονος περιπολικό της Αστυνομίας, το πλήρωμα του οποίου αντικρίζει την παρανομία με τη στάθμευση αυτοκινήτων σε όλο το πλάτος τμήματος των πεζοδρομίων, χωρίς, ωστόσο, να παρεμβαίνει. Οι αναφορές των πολιτών είναι αρκετές και ο λόγος πλέον ανήκει στην Τροχαία, η οποία οφείλει να επιληφθεί του ζητήματος.

Β.Κ.  

 

 

Σα να μην έχουν γιατρό

Παραμένει το πρόβλημα στον πρώην Δήμου Μουρεσίου, όπου οι δύο αγροτικοί γιατροί κάνουν πολλές εφημερίες στο Κέντρο Υγείας Ζαγοράς, με αποτέλεσμα στα ιατρεία του Κισσού και της Τσαγκαράδας να βρίσκονται λίγες ημέρες το μήνα. Δηλαδή οι δημότες νιώθουν ότι ουσιαστικά δεν έχουν γιατρό στον τόπο τους. Και να αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα κατά πού να κάνουν; Προς Κέντρο Υγείας Ζαγοράς ή προς «Αχιλλοπούλειο»; Προφανώς προς το δεύτερο, αφού είναι πιθανό να πάνε στη Ζαγορά και να τους παραπέμψουν στο Νοσοκομείο του Βόλου…

Φ.Σ.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το