Πρώτο Θέμα (old), Τοπικά

Καλύτερες επιδόσεις στη Νεοελληνική Γλώσσα

Σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις
Σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις

 

Καλύτερες σε σχέση με πέρυσι φαίνεται πως θα είναι φέτος οι επιδόσεις των υποψηφίων στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας, όπως τουλάχιστον αποτυπώνεται στα πρώτα γραπτά που βαθμολογούνται.

Η βαθμολόγηση των γραπτών έχει ξεκινήσει και σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις φαίνεται πως περιορίζεται ο αριθμός των γραπτών κάτω από τη βάση και αυξάνονται τα γραπτά που κινούνται στην κλίμακα με τις μέτριες βαθμολογίες, δηλαδή 13-15.

Πρέπει, άλλωστε, να σημειωθεί πως από την εμπειρία των προηγούμενων χρόνων τα άριστα γραπτά δεν ξεπερνούν το 2%, ενώ ένα 60% των γραπτών κινείται στη βαθμολογική κλίμακα 10-15.

Και ο βασικός λόγος είναι πως τα αντικειμενικά κριτήρια αξιολόγησης ενός γραπτού είναι ιδιαίτερα περιορισμένα, παρά τις οδηγίες που αποστέλλονται κάθε χρόνο από το υπουργείο Παιδείας.

Ωστόσο τα φετινά θέματα στη Νεοελληνική Γλώσσα Γενικής Παιδείας δημιουργούν μεγαλύτερες ελπίδες για τους υποψήφιους. Το θέμα που τέθηκε για το φυσικό περιβάλλον, έχει αντιμετωπιστεί ουκ ολίγες φορές από τους υποψήφιους τόσο στο σχολείο, όσο και στο φροντιστήριο, με συνέπεια να ήταν έτοιμοι για να αντιμετωπίσουν ένα τέτοιο ζήτημα.

Η βαθμολόγηση των γραπτών στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας έχει ξεκινήσει από την περασμένη Δευτέρα και ήδη μπορεί να δημιουργηθεί μια πρώτη ασφαλής εκτίμηση.

Πιο συγκεκριμένα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι υποψήφιοι σημειώνουν μέτριες επιδόσεις και μάλλον είναι καλύτερες από πέρυσι. Σε αυτό συμβάλλει τόσο το ζήτημα, όσο και η περίληψη, καθώς πέρυσι με το κείμενο της Αρβελέρ οι υποψήφιοι είχαν δυσκολευτεί ιδιαίτερα.

Έτσι φέτος είναι περισσότερα τα γραπτά που κινούνται στη βαθμολογική κλίμακα 10-15 και λιγότερα αυτά που βρέθηκαν κάτω από τη βάση.

Βέβαια οι υποψήφιοι θα μπορούσαν να έγραφαν καλύτερα, αν στο πρώτο ερώτημα του κειμένου ανάπτυξης για τις επιπτώσεις στο φυσικό περιβάλλον από την έλλειψη σεβασμού του ανθρώπου, έβλεπαν το θέμα και αντίστροφα. Δηλαδή έγραφαν και κάποια πράγματα για το πώς επηρεάζει η υποβάθμιση του φυσικού περιβάλλοντος τον ίδιο τον άνθρωπο.

Πέρυσι ένα 23% των υποψηφίων βρέθηκε κάτω από τη βάση στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας, ενώ στη βαθμολογική κλίμακα 10-12 ήταν το 17,81% των υποψηφίων. Επίσης στη βαθμολογική κλίμακα 12-15 ήταν το 33,85% των υποψηφίων, ενώ στη βαθμολογική κλίμακα 15-18 βρέθηκε το 23,44%. Τέλος άριστα έγραψε μόνο ένα 2% των υποψηφίων.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το