Photo Gallery, Πρώτο Θέμα (old), Τοπικά

Καθολική αντίθεση στις κορύνες

Από καταστηματάρχες στην οδό Δημητριάδος
Από καταστηματάρχες στην οδό Δημητριάδος

Τη σύσταση μεικτής επιτροπής αποτελούμενη από εκπρόσωπους του Επιμελητηρίου, του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου και της Ένωσης Εστίασης και Διασκέδασης, που θα διαβουλευτεί με το Δήμο Βόλου για το κυκλοφοριακό στο κέντρο της πόλης, αποφάσισε η χθεσινή ανοιχτή συνέλευση επαγγελματιών και εμπόρων, που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου Μαγνησίας.

Στη συνέλευση εκφράστηκε η πλήρης αντίθεση των καταστηματαρχών στην οδό Δημητριάδος στην τοποθέτηση κορυνών, ενώ αποφασίστηκε να ζητηθεί η επανεξέταση του θέματος της πεζοδρόμησης της Κουμουνδούρου, την πεζοδρόμηση της οποίας ζητούν οι καταστηματάρχες εστίασης – διασκέδασης.

Επίσης θα ζητηθεί από τη Δημοτική Αρχή να παραμείνει ήπιας κυκλοφορίας η οδός Σπ. Σπυρίδη και να επισπευστεί η εφαρμογή της Κανονιστικής Διάταξης για τα τραπεζοκαθίσματα, όπως άλλωστε ζητούν και οι επαγγελματίες εστίασης-διασκέδασης.

Η χθεσινή συνέλευση πάντως δεν είχε την ανταπόκριση που ανέμεναν οι διοργανωτές της και περίπου 40 καταστηματάρχες ανταποκρίθηκαν, κυρίως της οδού Δημητριάδος.

Βαρύνουσας σημασίας ήταν η παρέμβαση του πρόεδρου του Τεχνικού Επιμελητηρίου Μαγνησίας κ. Σ. Αναγνώστου, που μίλησε για την ανάγκη εκπόνησης νέας κυκλοφοριακής μελέτης για τους φόρτους στο κέντρο της πόλης, καθώς, όπως τόνισε, «δεν είναι λύση η αφαίρεση θέσεων στάθμευσης στο κέντρο. Πάνω από δέκα χρόνια έχει να δοθεί μία θέση στάθμευσης». Ο κ. Αναγνώστου ανέφερε ακόμη ότι «η τοποθέτηση κορυνών στη Δημητριάδος θα επιφέρει περισσότερα προβλήματα, από όσα θα κληθεί να επιλύσει».

Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Τ. Μπασδάνης ζήτησε να δοθούν περισσότερες θέσεις στάθμευσης, όπως με το πάρκιν στη Φιλελλήνων που δεν έχει ολοκληρωθεί ή το υπόγειο στην πλατεία Πανεπιστήμιου, για το οποίο δεν γίνεται λόγος.

Παρέμβαση έκανε και ο δημοτικός σύμβουλος της μείζονος μειοψηφίας κ. Τ. Δουλόπουλος, που έθεσε το ερώτημα, «σήμερα που έχουμε 40 δημοτικούς αστυνομικούς, γιατί να τοποθετούνται κορύνες στη Δημητριάδος;».

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου κ. Κ. Τσέλιος τόνισε ότι «στο κέντρο δεν εργάζονται μόνον έμποροι, αλλά και γιατροί και δικηγόροι και μηχανικοί και τραπεζοϋπάλληλοι, που συμβάλλουν στο κυκλοφοριακό», προσθέτοντας ότι «στη Γρ. Λαμπράκη έκλεισαν καταστήματα με τις κορύνες». Επίσης ανέφερε πως αν πεζοδρομηθεί η Σπ. Σπυρίδη, από την Ιωλκού μέχρι την Γκλαβάνη δεν θα υπάρχει άλλη κάθετη οδός.

Την αντίθεσή του στην τοποθέτηση κορυνών στη Δημητριάδος εξέφρασε και ο πρόεδρος της Ένωσης Εστίασης κ. Απ. Αθανασός, που ζήτησε να γίνει χωροθέτηση επιχειρήσεων στην πόλη. Επίσης πρότεινε να κινηθούν νομικά εναντίον του Δήμου οι καταστηματάρχες που θα πληγούν από την τοποθέτηση κορυνών, ενώ επανέλαβε την άποψή του να μην πεζοδρομηθεί η Σπ. Σπυρίδη, να πεζοδρομηθεί η Κουμουνδούρου και να αντιμετωπιστούν οι τράπεζες που λειτουργούν στο κέντρο ως καταστήματα διασκέδασης, όσον αφορά στη διάθεση θέσεων στάθμευσης.

Το μέλος της διοίκησης του ΕΣΒ κ. Απ. Νάσιος χαρακτήρισε επικίνδυνες για πρόκληση ατυχημάτων τις κορύνες, τόνισε ότι η κίνηση έχει μειωθεί λόγω της οικονομικής κρίσης, αν και σημειώνεται μποτιλιάρισμα σε ώρες αιχμής και επανέλαβε ότι η αντίθεση στην τοποθέτηση κορυνών είναι καθολική από τους καταστηματάρχες. Ζήτησε δε αυστηρότερη αστυνόμευση αντί κορυνών.

Στο ίδιο ζήτημα αναφέρθηκε και ο έμπορος κ. Κ. Ζούμπος, που τόνισε πως παλαιότερα, μόλις έβγαινε ένας τροχονόμος στην Ιάσονος και ένας στη Δημητριάδος, λυνόταν το πρόβλημα… «Σήμερα γιατί πληρώνουμε τη Δημοτική Αστυνομία;».

Ο αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας και πολ. μηχανικός κ. Αθ. Σταυρίδης έθεσε μια άλλη διάσταση για το μποτιλιάρισμα στη Δημητριάδος, καθώς επισήμανε ότι δεν υπάρχει «πράσινη» ροή των οχημάτων με τη λειτουργία των φωτεινών σηματοδοτών στη Σπ. Σπυρίδη, την Κ. Καρτάλη και την Ιωλκού.

Ο κ. Αθ. Κατσαγεώργης, έμπορος και μέλος της ΜΟΤΟΛΕΒ αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην ανάγκη να δοθεί βαρύτητα στη χρήση μέσων μαζικής μεταφοράς και δικύκλων, ενώ σημείωσε ότι οι οδοί Λαμπράκη, Ιάσονος, Δημητριάδος, Πολυμέρη, Ιωλκού και Κ. Καρτάλη, είναι τμήματα του εθνικού οδικού δικτύου και είσοδοι-έξοδοι του οδικού κυκλώματος Πηλίου. Όπως τόνισε χαρακτηριστικά «δεν λύθηκε το κυκλοφοριακό με τις κορύνες».

Για την ανταποδοτικότητα των αποφάσεων της Δημοτικής Αρχής έθεσε προβληματισμό ο νομικός σύμβουλος του Επιμελητηρίου κ. Βασ. Νιζάμης, ενώ υπόνοιες άφησε ο κ. Μπασδάνης για υπόθεση επαγγελματία που υπέστη ζημία από ανέγερση οικοδομής σε πεζόδρομο και η υπόθεσή του δεν έφθασε ποτέ στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής.

Η διαβούλευση συνεχιζόταν μέχρι αργά το βράδυ με ζητήματα της Κανονιστικής Διάταξης για τα τραπεζοκαθίσματα.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το