Photo Gallery, Πολιτισμός

Εναλλαγή μελωδίας και ποίησης από το Μουσικό Σχολείο Βόλου

Στο Αχίλλειο από το χθεσινό αφιέρωμα σε Οδυσσέα Ελύτη – Νίκο Γκάτσο

 

Αφιερωμένη στον πολιτισμό των Βαλκανίων και στα 100 χρόνια από τη γέννηση του Νίκου Γκάτσου και του Οδυσσέα Ελύτη ήταν η χθεσινή εκδήλωση που παρουσίασε το Μουσικό Σχολείο Βόλου στις αίθουσες του κινηματογράφου Αχίλλειον.

«Το δεύτερο κομμάτι της εκδήλωσης είναι αφιερωμένο στο Νίκο Γκάτσο και στον Οδυσσέα Ελύτη, στους δύο μεγάλους αυτούς καλλιτέχνες, με αφορμή τα 100 χρόνια από τη γέννησή τους. Η παρουσίαση περιλαμβάνει ποιητικό δρώμενο και μουσική συναυλία με μελοποιημένη ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη και στίχους που έχει γράψει ο Νίκος Γκάτσος και έχουν μελοποιηθεί. Το πρόγραμμα της σημερινής εκδήλωσης το δουλεύουμε με τα παιδιά όλη τη σχολική χρονιά», είπε η κ. Μάγδα Κουμπαρέλλου, ιστορικός τέχνης και φιλόλογος του σχολείου.

Οι καθηγητές του Μουσικού Σχολείου του Βόλου όλο το προηγούμενο διάστημα φρόντισαν ώστε οι μαθητές να γνωρίσουν σε βάθος δύο από τις πιο σημαντικές πολιτιστικές φιγούρες της χώρας μας. Συνεργαζόμενοι με το Μουσικό Σχολείο Λέσβου είχαν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν το πρόγραμμα τους με μια σύνθετη εκδήλωση που συνδύαζε τη μουσική με τον ποιητικό λόγο των δύο σπουδαίων Ελλήνων ποιητών κερδίζοντας την εκτίμηση και το σεβασμό της τοπικής εκπαιδευτικής κοινότητας για την άψογη παρουσία της αποστολής τους. Περπάτησαν στο νησί από όπου καταγόταν ο Οδυσσέας Ελύτης και ακολουθώντας τα βήματα του νομπελίστα ποιητή επισκέφθηκαν το Μουσείο Τεριάντ, το Μουσείο Θεόφιλου και το Μουσείο Βρανά.

«Με αυτό τον τρόπο δόθηκε η δυνατότητα στους μαθητές να έχουν μια σφαιρική εικόνα, μια ολοκληρωμένη γνώση για τη ζωή και το έργο των δύο μεγάλων Ελλήνων ποιητών. Να γνωρίσουν καλύτερα το δημιουργό του Άξιον Εστί και το Νίκο Γκάτσο συνειδητοποιώντας ότι πολλά από τα τραγούδια που ξέρουν και αγαπούν είναι δικά του» είπε η κ. Μάγδα Κουμπαρέλλου, η οποία ευχαρίστησε τη διεύθυνση του σχολείου για τη στήριξη και την εμπιστοσύνη που έδειξε στους υπεύθυνους καθηγητές και τους μαθητές για την υλοποίηση των πολιτιστικών προγραμμάτων.

Άννα Αργύρη

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το