Photo Gallery, Πρώτο Θέμα (old), Τοπικά

Εκατό αιτήσεις για… μία θέση

 

Η νέα αεροπορική εταιρία «Hellas Airlines» από τον ερχόμενο Ιανουάριο θα συνδέει τη Ν. Αχγίαλο με Αθήνα και Ευρώπη

Η ελληνική αεροπορική εταιρία «Hellas Airlines» θα συνδέει τη Νέα Αγχίαλο με προορισμούς τόσο της Ελλάδας όσο και της Ευρώπης από τον ερχόμενο Ιανουάριο. Έδρα της εταιρίας είναι ο Βόλος, ενώ όπως τόνισε ο πρόεδρος της εταιρείας κ. Ραλάκης, μέχρι στιγμής παραλαμβάνονται 200 αιτήσεις για εργασία σε καθημερινή βάση και στο σύνολο έχουν παραληφθεί περίπου 3.000 αιτήσεις.

Τα δρομολόγια της νέας αεροπορικής εταιρίας, που θα χρησιμοποιεί αρχικά δύο αεροπλάνα «Air bus A 320» των 140 θέσεων, θα ξεκινήσουν στις 15 Ιανουαρίου, ενώ από τον ερχόμενο Μάιο θα προστεθούν στο στόλο της εταιρίας άλλα τρία αεροπλάνα του ίδιου τύπου.

Ο κ. Ραλάκης επισημαίνει πως «κάθε αεροπλάνο σημαίνει για την περιοχή 35 θέσεις εργασίας. Στόχος της εταιρίας είναι την επόμενη δεκαετία να έχει 10 αεροπλάνα και παράλληλα να αυξηθούν σημαντικά οι θέσεις εργασίας».

Η Hellas Airlines ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα πως θα πραγματοποιήσει ανοιχτή μέρα συνεντεύξεων για τις θέσεις των αεροσυνοδών τη 15η Σεπτεμβρίου, στο Domotel Xenia Volou (Πλαστήρα 1- Βόλος), με ώρα έναρξης 10:00 και ώρα λήξης της διαδικασίας 22:00. Όσοι υποψήφιοι προσέλθουν στο χώρο συνεντεύξεως υποχρεούνται να έχουν μαζί τους το βιογραφικό τους (με φωτογραφία), ανεξάρτητα αν το έχουν υποβάλει ήδη ηλεκτρονικά.

Ο κ. Ραλλάκης τονίζει πως «μέχρι στιγμής, καθημερινά καταφθάνουν ηλεκτρονικά 200 αιτήσεις εργασίας και στο σύνολο ανέρχονται σε 3.000 περίπου, ενώ μέχρι να γίνει η ανοιχτή ημέρα συνεντεύξεων οι αιτήσεις, υπολογίζουμε, πως θα ανέλθουν σε 5.000. Τις βλέπω και στεναχωριέμαι. Και δεν είναι μόνο από το Βόλο φυσικά, ούτε καν από την Ελλάδα, είναι και από το εξωτερικό».

Σχετικά με την ανεργία στην Ελλάδα υπογραμμίζει πως «είναι πραγματικά θλιβερό αυτό που συμβαίνει στη χώρα μας. Θα συναντηθώ με τους φορείς της πόλης για να δω μήπως μέσω κάποιου προγράμματος μπορέσουν να προσληφθούν κι άλλα παιδιά στην εταιρεία, έστω με χαμηλό μισθό, ώστε να εκπαιδεύονται και στο μέλλον αυτοί να είναι οι συνεργάτες μας. Αν το κράτος ενδιαφερθεί ώστε να δουλέψει ο κόσμος, τότε μπορεί να δημιουργηθεί οικονομία στην πόλη».

Αξίζει να αναφέρουμε πως στην παρούσα φάση θα εκπαιδευτούν και θα πιάσουν δουλειά ως αεροσυνοδοί μόνο 36 άτομα για να εξυπηρετήσουν τα δύο αεροσκάφη που απαρτίζουν αυτή τη στιγμή το στόλο. Όμως, οι αιτήσεις δεν αφορούν μόνο σε αεροσυνοδούς αλλά και σε λογιστές, δικηγόρους, οδηγούς, φορτωτές, υπαλλήλους στελέχωσης τμήματος marketing κ.ά. «Όταν μπουν στη γραμμή και τα άλλα τρία αεροσκάφη, δηλαδή σε διάστημα έξι μηνών, θα χρειαστούμε άλλα 100 άτομα» εξηγεί ο κ. Ραλλάκης και συμπληρώνει πως «στην παρούσα φάση θα προτιμήσουμε άτομα που έχουν προϋπηρεσία για όλες τις θέσεις όπου χρειαζόμαστε προσωπικό. Αυτό δεν πρέπει να αποθαρρύνει τα υπόλοιπα παιδιά. Θέλουμε να δώσουμε και ευκαιρία σε νέα παιδιά που έχουν σπουδάσει πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο».

Όλες οι κοπέλες θα περάσουν 45 μέρες προετοιμασίας ενώ η μία εβδομάδα προετοιμασίας θα πραγματοποιηθεί στη Βουλγαρία ή την Τουρκία καθώς εκεί οι εγκαταστάσεις είναι πλήρεις για την προετοιμασία.

Συνολικά, ο κ. Ραλλάκης υποστηρίζει πως, με τις συντηρήσεις αεροσκαφών και άλλων εταιριών, που θα επιδιωχθεί να προσελκυσθούν, θα δημιουργηθούν 500 θέσεις εργασίας, ενώ το 12% των μετοχών της εταιρίας θα δοθούν στους υπαλλήλους της.

Η 28χρονη Φ.Ε., είναι μία από τις κοπέλες που έστειλαν το βιογραφικό τους ελπίζοντας πως θα προσληφθούν στη νέα αεροπορική εταιρεία. «Έμαθα από γνωστό πως στη συγκεκριμένη εταιρεία ζητούν αεροσυνοδούς και κατόπιν έψαξα και  το βρήκα στο διαδίκτυο, σε κάποιο λαρισαϊκό σάιτ. Δεν μπόρεσα να βρω ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να υποβάλεις το βιογραφικό σου, πέρα από την ηλικία, σύμφωνα με την οποία πως πρέπει να είσαι 24-40 χρονών και φυσικά να γνωρίζεις ξένες γλώσσες. Έστειλα το βιογραφικό μου και με ενημέρωσαν πως θα περάσω από συνέντευξη».

Η ίδια έχει τελειώσει μία σχολή σχετική με το Περιβάλλον και όπως υποστηρίζει: «Έκανα την αίτηση γιατί είμαι άνεργη, αυτός είναι ο κύριος λόγος. Από εκεί και πέρα, σίγουρα πρόκειται για μία ωραία και ενδιαφέρουσα δουλειά. Όσο μεγαλώνει το αεροδρόμιο και γίνονται περισσότερες πτήσεις για τη Θεσσαλία, αυξάνεται και ο τουρισμός άρα αυξάνονται και τα έσοδα για τον τόπο μας» καταλήγει η 28χρονη.

Τα ίδια πάνω-κάτω ισχύουν και για την 24χρονη Ε.Σ. «Ψάχνω δουλειά εναγωνίως καθώς στο σπίτι τα φέρνουμε δύσκολα βόλτα, όμως με όσα μαθαίνω, ότι δηλαδή οι αιτήσεις είναι πάρα πολλές, απογοητεύομαι. Το ξέρω ότι είμαι μικρή και δεν έχω ξαναδουλέψει και αποθαρρύνομαι. Θα κάνω όμως την προσπάθειά μου».

Η ίδια έχει τελειώσει ΙΕΚ Κοσμητολογίας, όμως πια «δεν είναι όπως παλιότερα που οι γυναίκες πήγαιναν στα κέντρα αισθητικής συχνά. Δεν μπορώ να βρω πουθενά δουλειά και πίστευα πως στη συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία θα είχα μια ευκαιρία».

Προ μίας εβδομάδας η Hellas Airlines ανακοίνωσε πως «λόγω του μεγάλου όγκου των αιτήσεων για τις θέσεις των αεροσυνοδών, από τη διαδικασία της συνέντευξης θα περάσουν μόνον όσοι υποψήφιοι λάβουν τη σχετική ηλεκτρονική πρόσκληση. Όσοι υποψήφιοι προσέλθουν στο Domotel Xenia Βόλου τη 15η Σεπτεμβρίου 2012, χωρίς να έχουν υποβάλει ηλεκτρονικά το βιογραφικό τους στην ιστοσελίδα μας, θα ειδοποιηθούν για να περάσουν από συνέντευξη στο προσεχές διάστημα».

Η εταιρεία

Όπως ανακοίνωσε στο παρελθόν ο πρόεδρος της εταιρείας κ. Βασ. Ραλάκης θα προσφέρονται χαμηλές τιμές στα εισιτήρια, παρ’ ότι το κέρδος της εταιρίας αρχικά θα είναι πολύ χαμηλό (80 λεπτά ανά εισιτήριο).

Τα δρομολόγια προς ελληνικούς προορισμούς θα είναι από Ν. Αγχίαλο για Αθήνα (50 ευρώ το εισιτήριο μετ’ επιστροφής), για Θεσσαλονίκη, για Σκιάθο, για Ρόδο, για Ηράκλειο και για Γιάννενα και μάλιστα όπως τόνισε ο κ. Ραλάκης, θα γίνονται πολλά δρομολόγια ημερησίως.

Όλα τα δρομολόγια προς έναν προορισμό θα έχουν μια τιμή, ακόμη κι αν οι προκρατήσεις εισιτηρίων γίνουν νωρίτερα, ενώ όλες οι θέσεις θα είναι μιας κατηγορίας και θα διαθέτουν τηλεόραση, ραδιόφωνο, τηλέφωνο και σύνδεση με ηλεκτρονικό υπολογιστή. Για την Ευρώπη οι προορισμοί θα είναι η Ρώμη (120 ευρώ το εισιτήριο μετ’ επιστροφής), η Μαδρίτη, το Παρίσι, το Λονδίνο (160 ευρώ μετ’ επιστροφής), η Φραγκφούρτη και η Μόσχα. Μελλοντικά η εταιρία σχεδιάζει να επεκταθεί και σε άλλους προορισμούς, καθώς και στις μεταφορές εμπορευμάτων προς όφελος των εξαγωγών τοπικών επιχειρήσεων.

Στη διάρκεια της πτήσης δεν θα προσφέρεται φαγητό, παρά μόνον ένα αναψυκτικό και ένα σάντουιτς. Στόχος  της «Hellas Airlines» είναι ο σχεδιασμός εγκαταστάσεων στο αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου, για τη συντήρηση αεροσκαφών, καθώς και τη δημιουργία μελλοντικά νέου επιβατικού σταθμού (τέρμιναλ).

Ο σχεδιασμός είναι για μεταφορά 60.000 επιβατών ετησίως. Τέλος, στα σχέδια της εταιρίας είναι και η δημιουργία στον περιβάλλοντα χώρο του αεροδρομίου ξενοδοχειακής μονάδας και σχολής πιλότων.

 

Σοφία Μαυραντζά

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το