Photo Gallery, Πολιτική

Διαφημιστικοί διαγωνισμοί “στο γόνατο”

 

Αμφιβόλου αξιοπιστίας και αποτελεσματικότητας σύμφωνα με καταγγελία της ΝΔ

Καλεί τους αρμόδιους υπουργούς να δώσουν άμεσα λύση στο θέμα με το χαράτσι

Την αντίθεση της ΝΔ σε «διαφημιστικούς διαγωνισμούς που προκηρύσσουν υπουργεία και οργανισμοί» εκφράζει με ανακοίνωση του ο εκπρόσωπος του κόμματος κ. Γιάννης Μιχελάκης.

 

Η ΝΔ αναφέρεται συγκεκριμένα σε διαγωνισμούς «αμφιβόλου αξιοπιστίας και αποτελεσματικότητας» που έχουν προκηρύξει το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, το υπουργείο Ανάπτυξης, η ΔΕΗ και ο ΟΠΑΠ και προσθέτει ότι η ΝΔ δεν θα επιτρέψει τέτοιες διαδικασίες: «Η σπουδή ορισμένων να κλείσουν άρον – άρον με διαγωνισμούς φτιαγμένους στο γόνατο, τα διαφημιστικά budget των επομένων ετών και να δεσμεύσουν με τις αποφάσεις τους την επόμενη κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εθνικές εκλογές, δεν είναι ούτε κατανοητή και, βέβαια, ούτε αποδεκτή”.

 

Ακολούθως η Νέα Δημοκρατία ζητά, άμεσα, τη διακοπή των διαγωνισμών και τη συγκρότηση διακομματικών επιτροπών, με τη συμμετοχή δικαστικών αντιπροσώπων, για την προκήρυξη, αξιολόγηση και ανάθεση οποιουδήποτε κρατικού διαφημιστικού κονδυλίου».

 

Αναφέρει δε συγκεκριμένα:

 

– Δεν είναι δυνατόν στο διαφημιστικό διαγωνισμό ύψους 1,1 εκατ. ευρώ που προκηρύσσει το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, με αντικείμενο την «Διατήρηση και βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της γεωργίας, της δασοκομίας και του αγροδιατροφικού τομέα», την «Ποιότητα ζωής στις αγροτικές περιοχές και διαφοροποίηση της αγροτικής οικονομίας» και τη «Δημιουργία τοπικών ικανοτήτων για την απασχόληση και τη διαφοροποίηση στις αγροτικές περιοχές μέσω της προσέγγισης Leader», να συμμετέχει μόνον μία εταιρία, όπου και κατευθύνεται ο διαγωνισμός.

 

– Όπως δεν είναι δυνατόν, σε μία εποχή που όλες οι διαφημιστικές εταιρίες παλεύουν για την επιβίωσή τους, επίσης μία και μόνο εταιρία να συμμετέχει στο διαγωνισμό (προϋπολογισμού 2 εκ. Ευρώ) για την «ψηφιακή σύγκλιση», και ο διαγωνισμός να συνεχίζει να είναι σε ισχύ.

 

– Όπως δεν είναι δυνατόν, η ΔΕΗ να αποφασίζει τη διανομή διαφημιστικού κονδυλίου 12 εκ. Ευρώ, με πρακτικές με τις οποίες διαφωνεί ακόμη και η Ένωση Διαφημιστικών Εταιριών Ελλάδας (ΕΔΕΕ).

 

– Αλλά δεν είναι δυνατόν, ο μονοπωλιακός ΟΠΑΠ, με απόφαση του Διοικητικού του Συμβουλίου να αποφασίζει – σε αυτή τη συγκυρία – τη διενέργεια διαφημιστικού διαγωνισμού ύψους δεκάδων εκ. Ευρώ.

 

Να δοθεί λύση στο χαράτσι

 

Ο κ. Μιχελάκης αναφέρεται και στο πρόβλημα που έχει προκύψει με την απειλή διακοπής ρεύματος σε καταναλωτές που δεν μπορούν να πληρώσουν το χαράτσι στα ακίνητα και καλεί τους αρμόδιους υπουργούς να δώσουν άμεσα λύση.

 

«Παρά τις επαναλαμβανόμενες παρεμβάσεις μας, ώστε να αναλάβουν άμεσα τις ευθύνες τους οι αρμόδιοι Υπουργοί και να δώσουν λύση, το απόλυτο αλαλούμ συνεχίζεται» αναφέρει ο κ. Μιχελάκης και προσθέτει:

 

«Παρά τις υποσχέσεις τους για διορθωτικές κινήσεις, καλούνται να πληρώσουν- με την απειλή διακοπής του ρεύματος- πολίτες που δεν μπορούν να ανταποκριθούν. Έφτασαν μάλιστα στο σημείο να το ζητήσουν και από οικογένειες σεισμόπληκτων περιοχών που διαμένουν σε κοντέινερς και έπρεπε να είχαν εξαιρεθεί. Το απόλυτο αλαλούμ έχει γίνει βραχνάς και η ανικανότητα των αρμοδίων, αδιέξοδο για τις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού.

 

Για μια ακόμα φορά, υπενθυμίζουμε την έκκληση που απηύθυνε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κατά τη συζήτηση των προγραμματικών δηλώσεων της μεταβατικής κυβέρνησης».

 

 

Αίτημα ενημέρωσης για

την αξιοποίηση του Ελληνικού

 

Ενημέρωση της Βουλής σχετικά με την αξιοποίηση του Ελληνικού ζητούν οι τομεάρχες Περιβάλλοντος και Ανάπτυξης της ΝΔ Κ. Μητσοτάκης και Κ. Χατζηδάκης αντίστοιχα, καθώς και ο αναπληρωτής τομεάρχης Οικονομίας Ν. Μηταράκης, με αφορμή ρεπορτάζ στα μέσα ενημέρωσης που θέλουν το ΥΠΕΚΑ και το ΤΑΙΠΕΔ να προχωρούν σε διαγωνισμό για την έκταση του παλιού αεροδρομίου.

 

Όπως αναφέρουν, η πληροφόρηση της Βουλής των Ελλήνων, της τοπικής κοινωνίας, αλλά και της κοινής γνώμης γενικότερα, είναι ανεπαρκής.

 

Ειδικότερα, τονίζουν οι τρεις βουλευτές της ΝΔ, γεννώνται ερωτηματικά σχετιζόμενα με:

 

1. Το πλαίσιο του διαγωνισμού και ειδικότερα το αν οι αρμόδιοι φορείς θέτουν ένα περίγραμμα για την ανάπτυξη της συγκεκριμένης έκτασης, όπως είναι και το σωστό ή εάν προτίθενται να αφήσουν τους υποψήφιους επενδυτές ελεύθερους να αναπτύξουν την εν λόγω έκταση κατά το δοκούν, όπως φημολογείται.

 

2. Την τύχη της μελέτης του Ισπανού αρχιτέκτονα Ασεμπίγιο για το Ελληνικό: Ποια είναι τελικά η χρησιμότητα και η προστιθέμενη αξία της και πώς προτίθενται να τη χρησιμοποιήσουν από δω και στο εξής.

 

3. Τα προσδοκώμενα έσοδα, καθώς κατά καιρούς έχουν ακουστεί και γραφτεί τελείως διαφορετικοί αριθμοί, που δημιουργούν σύγχυση. Ακόμη περισσότερο, με δεδομένη την κρίση της κτηματαγοράς, είναι χρήσιμο να διευκρινιστεί αν έχουν εξεταστεί εναλλακτικές μέθοδοι για τη μεγιστοποίηση του οφέλους του Δημοσίου.

 

Οι κ.κ. Μητσοτάκης, Χατζηδάκης και Μηταράκης καλούν τους αρμόδιοι φορείς «να αποσαφηνίσουν το συντομότερο τις θέσεις τους και τις αποφάσεις τους» και ζητούν από τον υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, καθώς και από τον πρόεδρο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ταμείου Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου «να προσέλθουν το ταχύτερο δυνατό στις Επιτροπές Οικονομικών και Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, ώστε να ενημερώσουν τους βουλευτές για τις αποφάσεις που έχουν ληφθεί, καθώς και για την εξέλιξη της προετοιμασίας του διαγωνισμού».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το