Πρώτο Θέμα (old), Τοπικά

Διαρροή αερίου στην Αγριά λόγω βλάβης

επαλ-αγριας
Σε σημείο του δικτύου, σε μικρή απόσταση από το σχολικό συγκρότημα ΕΠΑΛ Αγριάς, έγινε αντιληπτή διαρροή αερίου

Αναστάτωση και κινητοποίηση λόγω διαρροής αερίου, στο δίκτυο του φυσικού αερίου στην Αγριά, σημειώθηκε χθες το μεσημέρι. Σε σημείο του δικτύου, στο δρόμο, σε μικρή απόσταση από το σχολικό συγκρότημα ΕΠΑΛ Αγριάς, έγινε αντιληπτή διαρροή αερίου, καθώς υπήρξε έντονη μυρωδιά. Αμέσως ειδοποιήθηκε η Πυροσβεστική Υπηρεσία και η Εταιρεία Παροχής Αερίου. Από την Πυροσβεστική έσπευσαν δύο οχήματα με οκτώ άνδρες. Άμεσα έσπευσε στην περιοχή και συνεργείο της ΕΠΑ Θεσσαλίας. Χωρίς να δημιουργηθεί κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, έγινε διακοπή παροχής του αερίου, ενημερώθηκαν οι καταναλωτές και αμέσως άρχισαν οι εργασίες επιδιόρθωσης της βλάβης που προκάλεσε την διαρροή. Οι πυροσβέστες αποχώρησαν σαράντα λεπτά περίπου αργότερα χωρίς να χρειαστεί να επέμβουν, καθώς το συνεργείο της ΕΠΑ ανέλαβε να διευθετήσει τη ζημιά.
Σε ανακοίνωσή της η Εταιρεία Παροχής Αερίου Θεσσαλίας ΑΕ αναφέρει:
«Η Εταιρεία Παροχής Αερίου Θεσσαλίας Α.Ε. ενημερώνει ότι σήμερα 17/02/2014 κατά τις μεσημβρινές ώρες σημειώθηκε βλάβη στο ενεργό δίκτυο φυσικού αερίου στην περιοχή της Αγριάς Βόλου. Πιο συγκεκριμένα στις 12:50 μ.μ. η υπηρεσία έκτακτης επέμβασης δέχτηκε κλήση, καθώς κατά την εκτέλεση εργασιών εγκατάστασης δικτύου αποχέτευσης, μηχάνημα εκσκαφής προκάλεσε βλάβη στον αγωγό. Άμεσα εντός 10 λεπτών υπήρξε επέμβαση από τεχνικούς της ΕΠΑ Θεσσαλίας, οι οποίοι εντόπισαν την βλάβη και απομόνωσαν το τμήμα του δικτύου που είχε πρόβλημα.
Στη συνέχεια ακολούθησε η εκτίμηση της ζημιάς από τους υπευθύνους της ΕΠΑ Θεσσαλίας και προγραμματίστηκαν οι απαραίτητες εργασίες για την οριστική επίλυση του προβλήματος.
Το περιστατικό αυτό προκάλεσε την διακοπή της τροφοδοσίας αερίου σε ένα μεγάλο τμήμα του οικισμού. Όλοι οι πελάτες της ΕΠΑ των οποίων η τροφοδοσία διακόπηκε ενημερώθηκαν άμεσα τηλεφωνικά για το γεγονός, λαμβάνοντας τις απαραίτητες διευκρινήσεις σχετικά με τις ενέργειες στις οποίες θα πρέπει να προβούν, καθώς και για τον χρόνο αποκατάστασης της βλάβης. Η πλήρης αποκατάσταση του δικτύου και η ομαλή τροφοδότηση του συνόλου των καταναλωτών αναμένεται να ολοκληρωθεί τις αμέσως επόμενες ώρες.
Για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές, μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο έκτακτης επέμβασης της Εταιρείας το οποίο βρίσκεται στη διάθεση του κοινού όλο το 24ωρο στα νούμερα 800 11 87878 από σταθερό και 2310 520309 & 2310520642 από κινητό και σταθερό».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το