Photo Gallery, Πρώτο Θέμα (old), Τοπικά

Διαμαρτυρίες για τους λογαριασμούς νερού

Οι χειρισμοί της ΔΕΥΑΜΒ έχουν προκαλέσει αγανάκτηση των καταναλωτών

Ουρές σχηματίζουν οι καταναλωτές στα γραφεία της ΔΕΥΑΜΒ που διαμαρτύρονται για τους παραφουσκωμένους λογαριασμούς νερού, με χρεώσεις τετραμήνου.

Από τη ΔΕΥΑΜΒ μέσω του Λ. Μαυρογιάννη επαναλήφθηκε για μια ακόμη φορά η δικαιολογία ότι το γεγονός ήταν απόρροια των δυσλειτουργιών που υπήρξαν από τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων κατά την περίοδο του Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου και από την ασθένεια ενός υπαλλήλου – καταμετρητή της Επιχείρησης. Σημειώνεται ωστόσο ότι οι κινητοποιήσεις στη ΔΕΥΑΜΒ ήταν ολιγοήμερες.

Οι χειρισμοί της ΔΕΥΑΜΒ έχουν προκαλέσει την αγανάκτηση των καταναλωτών και οι σκηνές που διαδραματίζονται στα ταμεία είναι τραγελαφικές.

Καταναλωτής και αναγνώστης της «Θ» παρέλαβε λογαριασμό ύδρευσης γ’ τριμήνου με κατανάλωση 78 κ.μ. νερού και σύνολο οφειλής 165,00 ευρώ. Υποψιασμένος ότι κάτι είναι λάθος, διότι ο μέσος όρος κατανάλωσης κ.μ. τριμήνου είναι περίπου 45-50 κ.μ., και ενημερωμένος από την εφημερίδα «Η Θεσσαλία» ότι οι λογαριασμοί είναι φουσκωμένοι από επαναλαμβανόμενα λάθη, «τσέκαρε» το ρολόι της ύδρευσης.

Πήγε αμέσως στα γραφεία της ΔΕΥΑΜΒ για να διαμαρτυρηθεί και έκπληκτος έμεινε όταν υπάλληλος της Επιχείρησης του εξήγησε ότι αν και ο λογαριασμός αναφέρεται σε χρεώσεις τριμήνου, πρόκειται στην πραγματικότητα για μετρήσεις από 10 Σεπτεμβρίου 2012 έως 17 Ιανουαρίου 2013.

Δηλαδή οι χρεώσεις αφορούσαν για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο και από τετράμηνο.

Ο υπάλληλος παρέπεμψε τον καταναλωτή σε άλλο συνάδελφό του όπου με… μια απλή μέθοδο των τριών τα κυβικά μέτρα έγιναν από 78, 60 και αλλάζοντας και κλίμακα στις χρεώσεις καταβλήθηκαν 115,10 ευρώ. Διαφορά περίπου 50 ευρώ… Ο καταναλωτής ρώτησε γιατί αναγράφεται στο λογαριασμό της ΔΕΥΑΜΒ ότι οι χρεώσεις αφορούν στο γ’ τρίμηνο του 2012 και όχι οι πραγματικές ημερομηνίες μέτρησης. Γιατί οι μετρήσεις δεν αφορούν τρίμηνο, αλλά τέσσερις μήνες και γιατί το γεγονός αποκρύφτηκε από τη ΔΕΥΑΜΒ, η οποία για μια ακόμη φορά δεν ενημέρωσε επίσημα τους καταναλωτές. Απάντηση δεν έλαβε σε κανένα ερώτημα.

Σύμφωνα με το Λ. Μαυρογιάννη όσοι έχουν πάρει φουσκωμένους λογαριασμούς, μπορούν να προσέρχονται στις υπηρεσίες της Επιχείρησης προκειμένου να γίνονται οι διορθώσεις.

 

Μειώσεις στους λογαριασμούς της περιοχής Φυτόκου

Η ΔΕΥΑΜΒ προχώρησε σε μειώσεις από 20% έως 40% στα αρχικά ποσά των λογαριασμών που πήραν καταναλωτές που κατοικούν στον οικισμό του Φυτόκου. Οι «φουσκωμένοι» λογαριασμοί που αφορούσαν στην κατανάλωση νερού κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, προκάλεσαν την αντίδραση των κατοίκων της περιοχής και συμφωνήθηκε συνεργείο τεχνικών της ΔΕΥΑΜΒ να επισκεφθεί την περιοχή, πράγμα το οποίο έγινε και το οποίο πρότεινε μειώσεις 20% για όσες κατοικίες βρίσκονται σε χαμηλό υψόμετρο, ενώ μειώσεις της τάξεως του 30% και του 40% προτάθηκαν για κατοικίες οι οποίες βρίσκονται σε ψηλότερα σημεία. Το πρόβλημα προκλήθηκε καθώς στους αγωγούς κυκλοφορούσε μόνον… αέρας, ωστόσο τα υδρόμετρα γύριζαν κανονικά.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το