Photo Gallery, Τοπικά

Διακόπτει τις πτήσεις προς Αγχίαλο η Air Berlin

Η μείωση της επιβατικής κίνησης, η αύξηση του κόστους δρομολογίων και οι επενδύσεις της εταιρείας σε εξαγορές άλλων αεροπορικών, όπως η Lauda, που επίσης πραγματοποιεί πτήσεις τσάρτερ στην Αγχίαλο, την οδήγησαν στην απόφαση να μη συμπεριλάβει για το 2013 το αεροδρόμιο στις προσεγγίσεις της

 

Η αεροπορική εταιρεία Air Berlin διακόπτει τις τακτικές πτήσεις που πραγματοποιεί κάθε Παρασκευή και Δευτέρα από το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου. Η μείωση της επιβατικής κίνησης, η αύξηση του κόστους δρομολογίων και οι επενδύσεις της εταιρείας σε εξαγορές άλλων αεροπορικών, όπως η Lauda, που επίσης πραγματοποιεί πτήσεις τσάρτερ στην Αγχίαλο, την οδήγησαν στην απόφαση να μη συμπεριλάβει για το 2013 το αεροδρόμιο στις προσεγγίσεις της.

Τους τοπικούς φορείς κινητοποίησε η Ένωση Ξενοδόχων που προτείνει να γίνουν οι αναγκαίες παρεμβάσεις ώστε η Air Berlin να μη «σβήσει από το χάρτη» την Αγχίαλο και μέσω των εταιρειών που θα εξαγοράσει να πραγματοποιεί δρομολόγια. Με τις θέσεις της Ένωσης ταυτίστηκε ο Περιφερειάρχης κ. Αγοραστός, που δήλωσε ότι όλες οι προσπάθειες θα επικεντρωθούν σε αυτή την κατεύθυνση.

Φέτος, όπως σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας, λόγω της δυσχερής οικονομικής κατάστασης, σημειώθηκε μείωση από τη γερμανική αγορά σε εισερχόμενο τουρισμό της τάξης του 10%-15%. Κατ΄ επέκταση όπως προέκυψε από τα στοιχεία του αερολιμενάρχη κ. Κώστα Ευσταθίου, ο μέσος όρος στις πληρότητες της συγκεκριμένης εταιρείας φέτος ήταν 70%-75% σε σχέση με το 80%-85% της προηγούμενης χρονιάς.

Παρέμβαση

Παρέμβαση για τη διατήρηση των πτήσεων της Air Berlin στο αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου πραγματοποίησε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός, καθώς η φημολογούμενη συγχώνευση της συγκεκριμένης αεροπορικής με άλλη εταιρεία έχει εμφανιστεί στο προσκήνιο τις τελευταίες μέρες.

Η παρέμβαση αυτή έρχεται την κατάλληλη χρονική στιγμή διατυπώνοντας εναλλακτικές, που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει η Air Berlin, προκειμένου να μην αποκοπεί η Θεσσαλία από την Κεντρική Ευρώπη, ώστε η αεροπορική εταιρεία να χρησιμοποιήσει και άλλες λύσεις (εναλλακτικά αεροδρόμια π.χ. Βιέννης) για πρόσβαση στη Θεσσαλία.

Αναμφίβολα η ιδιωτική εταιρεία Air Berlin έχει το κυρίαρχο δικαίωμα να διαθέτει το στόλο της εκεί που είναι οικονομικά αποδοτικός σημειώνει η Ένωση Ξενοδόχων που ανέδειξε το θέμα. Κομμάτι του σχεδιασμού από το 2008 έως και σήμερα, έχει συνδυαστεί με το πτητικό έργο της Air Berlin με αποτέλεσμα να συμμετέχει η Ένωση Ξενοδόχων σε όλες τις εκθέσεις προβολής της Θεσσαλίας από τα αεροδρόμια κίνησης της Γερμανίας. Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι οι κάτοικοι της Θεσσαλίας είτε αυτοί είναι Θεσσαλοί κάτοικοι εξωτερικού είτε Θεσσαλοί κάτοικοι Θεσσαλίας, έχουν χρησιμοποιήσει κατά κόρον την Air Berlin για να μεταβούν στους προορισμούς που καλύπτει, προσφέροντας πολλαπλά οφέλη και δίνοντας έτσι την ευκαιρία της άμεσης πρόσβασης στην Κεντρική Ευρώπη και αντίστροφα.

Η Ένωση Ξενοδόχων Ν. Μαγνησίας θεωρεί στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή ότι έγκαιρη τυχόν παρέμβαση που θα αποφασιστεί θα παίξει σημαντικό ρόλο σε εναλλακτικές προτάσεις που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει η Air Berlin προκειμένου να μην αποκοπεί η Θεσσαλία από την Κεντρική Ευρώπη προτρέποντας την αεροπορική εταιρεία να χρησιμοποιήσει εναλλακτικές λύσεις (εναλλακτικά τα αεροδρόμια της Βιέννης) για πρόσβαση στη Θεσσαλία.

Πριν 4 χρόνια και συγκεκριμένα το 2008, η χερσαία Μαγνησία, αλλά και όλη η Κεντρική Ελλάδα συνδέθηκε με την Κεντρική Ευρώπη και συγκεκριμένα με την Αυστρία (Βιέννη) και τη Γερμανία (Νυρεμβέργη, Βερολίνο, Ντίσελντορφ, Αμβούργο) μέσω της αεροπορικής γραμμής της Air Berlin. Η κίνηση αυτή άνοιξε νέες προοπτικές για την περιοχή για όλες τις καλοκαιρινές περιόδους που μεσολάβησαν και βάση των στατιστικών στοιχείων που προέκυψαν, δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι η αεροπορική γραμμή απέκτησε μόνιμο χαρακτήρα. Συγκεκριμένα, οι περυσινές πληρότητες ξεπερνούσαν το 80% παρά τις υψηλές τιμολογιακές πολιτικές. Σε πολλές περιπτώσεις το κόστος ενός μεμονωμένου εισιτηρίου ήταν άνω των € 400 παρά το γεγονός ότι η Air Berlin θεωρείται low cost airline. Αναμφίβολα η Air Berlin έδωσε μια νέα δυναμική εισερχόμενου τουρισμού στην περιοχή και σηματοδότησε την άφιξη και άλλων αεροπορικών εταιρειών που «κατέβασαν» πτήσεις στο Αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου, είτε λόγω ανταγωνισμού, είτε επειδή είχαν πιστέψει στη χρησιμότητα του αεροδρομίου της Κεντρικής Ελλάδας και θέλησαν να δημιουργήσουν δρομολόγια.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο

1 Comment

  1. Μόνο η EZY JET εχει φθηνα εισητήρια και μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη του τόπου .Προς αύτη να στραφούν οι προσπάθειες…

Μοιραστείτε το