Photo Gallery, Τοπικά

Ανάβει «πράσινο» για το κυκλοφοριακό


Πεζοδρομήσεις, δρόμοι ήπιας κυκλοφορίας και επέκταση του Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης, είναι μερικά από τα θέματα που θα συζητηθούν

 

Τα νέα μέτρα που θα ισχύσουν στο Βόλο θα συζητηθούν στο Δημοτικό Συμβούλιο

 

 

Αυτοκίνητα πάνω σε… πράσινο κύμα. Κάπως έτσι θα μπορούσε να προσδιοριστεί ο φιλόδοξος  στόχος της επιχείρησης απεγκλωβισμού οδηγών και οχημάτων τις ώρες κυκλοφοριακής αιχμής που ετοιμάζει η Δημοτική Αρχή στο πλαίσιο των ριζικών αλλαγών για το κυκλοφοριακό.

Δακτύλιος δεν θα ισχύσει τουλάχιστον για ένα χρόνο αλλά θα επιχειρηθεί κατάρριψη των συνεχών και αναιτιολόγητων «κόκκινων φρακτών» που εμποδίζουν την ομαλή κίνηση των οχημάτων σε κεντρικές αρτηρίες, σε συνδυασμό με σειρά μέτρων που θα συμβάλλουν στην άμβλυνση του προβλήματος.

 

Ρεπορτάζ: KATEΡΙΝΑ ΤΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ

 

Οι νέες κυκλοφοριακές αλλαγές θα συζητηθούν στο δημοτικό συμβούλιο που συνεδριάζει στις 17 Οκτωβρίου και σύμφωνα με πληροφορίες στους σχεδιασμούς περιλαμβάνονται νέες πεζοδρομήσεις οδών του κέντρου αλλά και νέοι δρόμοι ήπιας κυκλοφορίας. Η πολιτική απόφαση είναι να μην υπάρξει απομάκρυνση των κορυνών αλλά ενίσχυσή τους.

 

Μεγάλες αλλαγές μέσα από τις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, θα υπάρξουν στο Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης και στη φωτεινή σηματοδότηση. Η λειτουργία κόμβων, οι οποίοι δεν βρίσκονται μόνο στο κέντρο, θα επανεξεταστεί και η λογική της εφαρμογής της σηματοδότησης, «έτσι, δίχως πρόγραμμα», σύμφωνα με τις αυτοσχέδιες ρυθμίσεις του κυκλοφοριακού, φαίνεται να σταματά. Πολλά από τα «κόκκινα φανάρια» της εξαντλημένης ανοχής των οδηγών μάλλον θα σβήσουν, ενώ πιλοτικά θα εφαρμοστεί σύστημα παραλαβής ποδηλάτων με δημοτική κάρτα.

Σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν στην προχθεσινή συνεδρίαση της εκτελεστικής επιτροπής του Δήμου Βόλου, στόχος είναι να αποθαρρυνθεί η «κάθοδος» των Ι.Χ. στο κέντρο, παρότι δεν θα εφαρμοστεί δακτύλιος καθώς το μέτρο δεν «προκρίθηκε» κατά τη διάρκεια της διαβούλευσης. Στο πλαίσιο των αλλαγών δεν αποκλείεται να υπάρξει αλλαγή και στις πιάτσες ταξί, ενώ πληροφορίες αναφέρουν πως οι οδοί Γαμβέτα, Μαυροκορδάτου, Χατζηαργύρη και Παύλου Μελά θα μετατραπούν σε ήπιας κυκλοφορίας, από Ιάσονος μέχρι 28ης Οκτωβρίου. Σε δρόμους ήπιας κυκλοφορίας θα μετατραπούν σύμφωνα με τον σχεδιασμό, Τ. Οικονομάκη, από Ι. Καρτάλη έως Φιλελλήνων, Τοπάλη, από Αργοναυτών έως Δημητριάδος, Παύλου Μελά, από 28ης Οκτωβρίου έως Ιάσονος, Χατζηαργύρη από 28ης Οκτωβρίου έως Ιάσονος.

Μια βασική αλλαγή που εξετάζεται, όπως έγινε γνωστό, είναι η πεζοδρόμηση της οδού Σπυρίδη, που βρίσκεται στην καρδιά της πόλης, αλλά και η πεζοδρόμηση της Ερμού από Κουμουνδούρου έως Φιλελλήνων. Από τις πεζοδρομήσεις δεν θα εξαιρεθεί και η οδός Σωκράτους, από Καρτάλη ώς Σπυρίδη. Στο ερώτημα τι θα γίνει εάν εφαρμοστεί εκτεταμένο πρόγραμμα πεζοδρομήσεων και οδών ήπιας κυκλοφορίας, η απάντηση στελεχών της Δημοτικής Αρχής είναι ότι για τους μονίμους κατοίκους θα δοθούν θέσεις από την οδό Μαυροκορδάτου έως Χατζηαργύρη, κατά μήκος της οδού 28ης Οκτωβρίου. Σε σημεία του κέντρου θα γίνει προσπάθεια αποτροπής της παράνομης στάθμευσης. Πιο συγκεκριμένα προτείνεται η τοποθέτηση χαμηλών κιγκλιδωμάτων στην οδό Κ. Καρτάλη, μεταξύ των οδών Αργοναυτών και Ιάσονος στο ανατολικό και δυτικό πεζοδρόμιο. Επίσης η τοποθέτηση χυτοσιδηρών κολονακίων στο βορινό πεζοδρόμιο της οδού Ιάσονος από Σπυρίδη έως Ογλ.

Σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης θα καθιερωθεί εκτός από το βόρειο τμήμα της οδού Δημητριάδος από Φιλελλήνων ώς Ιωλκού και στο νότιο της Ιάσονος από Μπόρελ ως Φιλελλήνων, στην Ιωλκού από Γαλλίας μέχρι Δημητριάδος.

Ένα από τα ευχάριστα νέα για τους δημότες είναι ότι προτείνεται σύμφωνα με πληροφορίες, η μετατροπή του πάρκιν του Δημαρχείου σε χώρο στάθμευσης για όλους και όχι μόνο για τους δημοτικούς υπαλλήλους.

Τέλος, το πάρκιν στα Σφαγεία να καθιερωθεί ως χώρος υποχρεωτικής στάθμευσης για όλα τα βαρέα οχήματα.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το