Photo Gallery, Τοπικά

«Ναι» για την εφαρμογή δακτυλίου στον κεντρικό τομέα του Βόλου

Από το Αστικό ΚΤΕΛ και το Σύλλογο Ιδιοκτητών Ταξί

Με την καθιέρωση δακτυλίου μεταξύ των οδών Μαυροκορδάτου – Γαλλίας – Κοραή – Ιάσονος συμφωνεί το Αστικό ΚΤΕΛ και ο Σύλλογος Ιδιοκτητών ταξί που σήμερα εκπρόσωποί τους θα συναντηθούν με τον αντιδήμαρχο Πολεοδομίας κ. Νίκο Μόσχο στο πλαίσιο της διαβούλευσης για την εφαρμογή μέτρων επίλυσης του κυκλοφοριακού προβλήματος.

Ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ κ. Τρύφωνας Πλαστάρας και ο πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Ταξί κ. Τάσος Δεμερτζής τόνισαν ότι τα μέτρα έπρεπε να έχουν ληφθεί χρόνια πριν οδηγηθεί η πόλη στα σημερινά αδιέξοδα, «όπου η ζωή όλων είναι αβίωτη».

«Έχουμε δικές μας εναλλακτικές προτάσεις στην περίπτωση που δεν εφαρμοστεί ο δακτύλιος, αλλά έχουμε τη διάθεση να σεβαστούμε τις θέσεις του Δήμου Βόλου, που τον προτείνει. Αν δεν εφαρμοστεί δακτύλιος προτείνουμε να δημιουργηθούν λεωφορειολωρίδες σε όλους τους κεντρικούς δρόμους. Αυτή η κατάσταση που επικρατεί σήμερα δεν μπορεί να συνεχιστεί», τόνισε ο κ. Πλαστάρας.

«Θέλουμε το δακτύλιο αρκεί να εφαρμοστεί σωστά και να υπάρχει αστυνόμευση. Θα ανοίξουν οι δρόμοι, θα αναπνεύσει η πόλη, θα καθαρίσει ο αέρας που αναπνέουμε. Εμείς είμαστε σε θέση να πούμε ότι η πόλη δεν αντέχει άλλα αυτοκίνητα. Ο δακτύλιος έπρεπε να εφαρμοστεί πολλά χρόνια πριν και να γίνει πραγματικότητα θα δούμε και μια διαφορετική λειτουργία της αγοράς. Μόνο καλό θα κάνει σε όλους το μέτρο. Δεν είμαστε αντίθετοι και στους λεωφορειόδρομους, αρκεί να κινούμαστε μέσα σε αυτούς», τόνισε με τη σειρά του ο κ. Τ. Δεμερτζής, ο οποίος θα προτείνει στη σημερινή συνάντηση να αυξηθούν οι πιάτσες των ταξί στο κέντρο γιατί οι υπάρχουσες ασφυκτιούν.

Η πρόταση θα αφορά τη δημιουργία νέας πιάτσας είτε στη Δημητριάδος στο ύψος του Ταχυδρομείου, είτε στο ύψος της πλατείας Πανεπιστημίου, ενώ θα επισημανθεί η άμεση ανάγκη ρύθμισης των φωτεινών σηματοδοτών.

Υπάρχει συγκεκριμένη πρόταση για όλους τους σηματοδότες.

Σύμφωνα με το μέτρο εφαρμογής του δακτυλίου, τις καθημερινές θα επιτρέπεται η κυκλοφορία εντός των δρόμων που περιλαμβάνει, μόνο για τα αυτοκίνητα των οποίων ο αριθμός κυκλοφορίας τελειώνει σε μονό αριθμό ή μόνο για τα αυτοκίνητα των οποίων ο αριθμός λήγει σε ζυγό αριθμό, ανάλογα με το αν ο αριθμός της ημέρας του μήνα είναι αντίστοιχα μονός ή ζυγός. Τα όρια του δακτυλίου θα προσδιοριστούν με ειδική σήμανση, που θα τοποθετηθεί στους δρόμους εισόδου.

Προτείνεται να μείνει εκτός δακτυλίου το τμήμα της οδού Αργοναυτών μέχρι  το ύψος της οδού Ιωλκού, για την εξυπηρέτηση  του επιβατικού λιμανιού αλλά και κάποιου πολίτη ο οποίος έχει ανυπέρβλητη ανάγκη να κατέβει στο κέντρο της πόλης με αυτοκίνητο που δεν κυκλοφορεί λόγω δακτυλίου και ο οποίος θα μπορεί, κινούμενος περιμετρικά, να φτάνει, μέσω της οδού Αργοναυτών, στο πάρκιν του λιμανιού. Το μέτρο του δακτυλίου θα ισχύει κάθε ημέρα από ώρα 08:00 έως 22:00.

Δεν θα ισχύει από Σάββατο ώρα 15:00 έως τη Δευτέρα ώρα 07:00 και θα αναστέλλεται από 15 Ιουλίου έως 15 Σεπτεμβρίου.

Εξαιρούνται του μέτρου τα λεωφορεία  και τα TAXI, η πρόσβαση των οποίων θα είναι ελεύθερη όλες τις ημέρες και τις ώρες.

Το μέτρο του δακτυλίου δεν θα ισχύει επίσης για: α) αυτοκίνητα χρηστών με αναπηρία, β) υβριδικά αυτοκίνητα, γ) ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, δ) αυτοκίνητα που αποδεδειγμένα μετακινούνται με οχηματαγωγό πλοίο.

Εντός του δακτυλίου μπορεί να απαγορεύεται και τελείως η κυκλοφορία οχημάτων, όταν η ατμοσφαιρική ρύπανση του πολεοδομικού συγκροτήματος  ξεπερνάει το όριο επιφυλακής, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις και τις μετρήσεις του σταθμού του ΥΠΕΚΑ.

ΚΑΤ. ΤΑΣ

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο

1 Comment

  1. Είμαι σίγουρος ότι οι έμποροι αυτοκινήτων του Βόλου θα πανηγυρίζουν με την επιβολή δακτυλίου, ένα πολύ καλό μέτρο ενίσχυσής τους μέσα σε τέτοια κρίση. Εκεί που όλοι είχαν από ένα αυτοκίνητο, τώρα θα επιδιώξουν να έχουν και δεύτερο. Είναι απίστευτο το πώς στην Ελλάδα δεν μαθαίνουμε από τα λάθη μας, αλλά τα επαναλαμβάνουμε και μάλιστα πολύ σύντομα. Στην Αθήνα ο δακτύλιος οδήγησε σε διπλασιασμό των αυτοκινήτων μέσα σε 3-4 χρόνια κι ενώ το κυκλοφοριακό πρόβλημα επανήλθε στα ίδια επίπεδα, οι Αθηναίοι έχουν επιπλέον συνηθίσει να θεωρούν δεδομένο ότι κάθε οικογένεια πρέπει να έχει 2 (ή και περισσότερα) αυτοκίνητα. Το ίδιο θα συμβεί και στο Βόλο. Αν ρωτούσαν τους εμπόρους αυτοκινήτων του Βόλου τί μέτρο θα ήθελαν να εφαρμοστεί για να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους, δεν θα έβρισκαν τίποτα καλύτερο! Περίμενα περισσότερη φαντασία και περισσότερη υπευθυνότητα από τον κ. Σκοτινιώτη…

Μοιραστείτε το