Photo Gallery, Τοπικά

«Κλείστε τώρα το δρόμο στο Αν. Πήλιο»

Τα επικίνδυνα σημεία κατέγραψε μετά από αυτοψία η Τροχαία Βόλου

13 σημεία – παγίδες εντόπισε σε αυτοψία η Τροχαία Βόλου που προειδοποιεί για τους κινδύνους


«Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος σοβαρών ατυχημάτων, λέει η υπηρεσία»

Τη διακοπή της κυκλοφορίας οχημάτων μέχρι να γίνουν οι απαιτούμενες εργασίες αποκατάστασης του οδοστρώματος στη διαδρομή Χάνια – Ζαγορά, καθώς υπάρχει μεγάλος κίνδυνος σοβαρών ατυχημάτων, ζητεί η Τροχαία Βόλου. Το αίτημα της Τροχαίας εστάλη στην Αστυνομική Διεύθυνση και απευθύνεται προς την Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας. Αξιωματικοί της Τροχαίας έχουν διενεργήσει αυτοψία τόσο στο δρόμο Χανίων-Ζαγοράς, όσο και στο Ξουρίχτι, όπου η κυκλοφορία έχει διακοπεί εδώ και ένα περίπου μήνα.

Ρεπορτάζ:

ΤΟΥΛΑ ΚΕΚΑΤΟΥ

Με χθεσινό της έγγραφο η Τροχαία ζητεί να απαγορευτεί άμεσα η κυκλοφορία, από το 28ο έως και το 38ο χιλιόμετρο του άνω κλάδου του οδικού δικτύου Πηλίου και από το 48ο έως και το 64ο χιλιόμετρο του κάτω κλάδου μέχρι να πραγματοποιηθούν οι αναγκαίες εργασίες για την αποκατάσταση της ασφάλειας της κυκλοφορίας, καθ’ όσον οι κίνδυνοι ατυχημάτων είναι μεγάλοι.

Η αυτοψία της Τροχαίας είναι αποκαλυπτική της εικόνας του μοναδικού οδικού δικτύου Πηλίου. Ο δρόμος χαρακτηρίζεται επικίνδυνος και η αυτοψία δείχνει έντονα προβλήματα και καθιζήσεις σε τουλάχιστον 13 σημεία, όπου επιβάλλεται άμεσα να γίνουν εργασίες αποκατάστασης της ζημιάς. Οι αξιωματικοί της Τροχαίας στην αναφορά τους μετά την αυτοψία υπογραμμίζουν πως τα οχήματα που διέρχονται από το δρόμο διατρέχουν μεγάλο κίνδυνο. Η αναφορά της Τροχαίας και οι διαπιστώσεις συνοδεύονται από πλούσιο φωτογραφικό υλικό. Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό η ελλιπέστατη σήμανση σε όλο το δίκτυο και κυρίως στα σημεία όπου υπέστη ζημιά ο δρόμος. Ειδικά, κοντά στο Ξουρίχτι, όπου από την πρώτη μέρα της κατολίσθησης η Αστυνομική Διεύθυνση απαγόρευσε την κυκλοφορία, υπάρχει μία μικρή πινακίδα τοποθετημένη σε πλαστικό όπου αναγράφει «Δημοτικά Έργα»…

Η αυτοψία της Τροχαίας έγινε την Τρίτη 5 Απριλίου και διαπιστώνει ότι σε πολλά σημεία το οδόστρωμα έχει υποστεί μεγάλη ζημιά από κατολισθήσεις και καθιζήσεις που το καθιστούν άκρως επικίνδυνο για την κυκλοφορία των οχημάτων.

Συγκεκριμένα η αυτοψία της Τροχαίας διαπιστώνει τα ακόλουθα:

1. Στο 28ο χιλιόμετρο (άνω κλάδος) τμήμα του οδοστρώματος έχει υποστεί καθίζηση και ρωγμές και υφίσταται άμεσος κίνδυνος κατολίσθησης. Στο σημείο δεν υφίσταται προειδοποιητική πινακίδα.

2. Στο 32ο χιλιόμετρο (άνω κλάδος) τμήμα οδοστρώματος έχει υποστεί καθίζηση. Στο σημείο έχουν πραγματοποιηθεί εργασίες μερικής αποκατάστασης του οδοστρώματος (επίστρωση τμήματος με αδρανή υλικά) και έχει τοποθετηθεί πλημμελής σήμανση.

3. Στο 32,6ο χιλιόμετρο (άνω κλάδος) συνέπεια κατολίσθησης, βράχια έχουν πέσει επί του οδοστρώματος καταλαμβάνοντας το ρεύμα κυκλοφορίας προς Ζαγορά. Στο σημείο υφίσταται πλημμελής σήμανση.

4. Στο 33ο χιλιόμετρο (άνω κλάδος) τμήμα οδοστρώματος έχει υποστεί καθίζηση και ρωγμές. Υφίσταται πλημμελής σήμανση.

5. Στο 36,8ο χιλιόμετρο (άνω κλάδος) τμήμα οδοστρώματος έχει υποστεί καθίζηση και έχουν δημιουργηθεί μεγάλες ρωγμές. Στο σημείο δεν υφίσταται προειδοποιητική σήμανση.

6. Στο 38,7ο χιλιόμετρο (άνω κλάδος) τμήμα του οδοστρώματος έχει υποστεί καθίζηση και έχουν δημιουργηθεί ρωγμές. Στο σημείο υφίσταται πλημμελής σήμανση.

7. Στο 64ο χιλιόμετρο (κάτω κλάδος) μετά από κατολίσθηση τμήμα φερτών υλών έχει καταλάβει μέρος του οδοστρώματος. Στο σημείο δεν έχει τοποθετηθεί προειδοποιητική σήμανση.

8. Στο 63,2ο χιλιόμετρο (κάτω κλάδος) τμήμα του οδοστρώματος έχει καταστραφεί. Στο σημείο έχουν πραγματοποιηθεί εργασίες μερικής αποκατάστασης (επίστρωση του οδοστρώματος με αδρανή υλικά) και έχει τοποθετηθεί πλημμελής σήμανση.

9. Στο 62,5ο χιλιόμετρο (κάτω κλάδος) τμήμα οδοστρώματος έχει υποστεί καθίζηση. Στο σημείο υφίσταται πλημμελής σήμανση.

10. Στο 62ο χιλιόμετρο (κάτω κλάδος) τμήμα οδοστρώματος έχει καταστραφεί και έχει πραγματοποιηθεί μερική αποκατάσταση (επίστρωση με αμμοχάλικο).

11. Στο 58ο χιλιόμετρο (κάτω κλάδος) τμήμα οδοστρώματος έχει υποστεί καθίζηση και έχουν δημιουργηθεί ρωγμές. Στο σημείο δεν υφίσταται προειδοποιητική σήμανση.

12. Στο 51ο χιλιόμετρο τμήμα οδοστρώματος έχει υποστεί καθίζηση και έχουν δημιουργηθεί μεγάλες ρωγμές. Δεν υφίσταται σήμανση.

13. Στο 48ο χιλιόμετρο, όπου έχει απαγορευτεί η κυκλοφορία (Ξουρίχτι) δεν έχουν ληφθεί τα αναγκαία μέτρα έτσι ώστε να καθίσταται αδύνατη η διέλευση οχημάτων από το συγκεκριμένο σημείο με αποτέλεσμα πολλά οχήματα να διέρχονται διατρέχοντας μεγάλο κίνδυνο.

Της αυτοψίας και της χθεσινής αναφοράς της Τροχαίας Βόλου προηγήθηκε αλληλογραφία της αστυνομικής υπηρεσίας με τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφερειακής Ενότητας Μαγνησίας. Η αλληλογραφία προκαλεί …θυμηδία καθώς η Τροχαία (από τον περασμένο μήνα) ζητεί να τοποθετηθούν μπάρες, 200 μέτρα πριν από το κλείσιμο του δρόμου στο Ξουρίχτι γιατί πολλά οχήματα παραβιάζουν την απαγόρευση και κινούνται στο επικίνδυνο αυτό τμήμα. Η απάντηση της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων αναφέρει πως ο δρόμος είναι πολύ επικίνδυνος, πολλά οδηγοί παραβιάζουν το απαγορευτικό και επιστρέφει στην Τροχαία το αίτημα ζητώντας να τοποθετηθούν αστυνομικοί και στις δύο πλευρές του δρόμου για να εμποδίζουν τους διερχόμενους οδηγούς…

Ωστόσο η Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών δεν αναφέρεται στα έργα που πρέπει να γίνουν και κυρίως στο χρονοδιάγραμμά τους, κάτι που ενδιαφέρει τους πολίτες, ντόπιους και επισκέπτες.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το