Πρώτο Θέμα (old), Τοπικά

Πιέζει η Ryanair για το αεροδρόμιο

Ζητεί υπογραφή της νέας συμφωνίας διαφήμισης τώρα, διαφορετικά θα διακόψει τις πτήσεις
Ζητεί υπογραφή της νέας συμφωνίας διαφήμισης τώρα, διαφορετικά θα διακόψει τις πτήσεις

Πίεση στην Περιφέρεια Θεσσαλίας ασκεί η Ryanair, προκειμένου να αποδεχθεί και να επισπεύσει την υπογραφή της νέας συμφωνίας, για τη διαφημιστική προώθηση των πτήσεων της αεροπορικής εταιρείας προς το αεροδρόμιο Κεντρικής Ελλάδας (Ν. Αγχίαλος). Στο πλαίσιο αυτό η αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε χθες τη διακοπή των πτήσεών της προς τη Ν. Αγχίαλο από τις 17 Σεπτεμβρίου κι ενώ οι διαπραγματεύσεις για την υπογραφή της νέας συμφωνίας δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί…

Η χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε χθες ότι διακόπτει όλες τις πτήσεις από Βόλο το Σεπτέμβριο, «μετά την άρνηση του περιφερειάρχη Θεσσαλίας για συμφωνία διαφημιστικής προώθησης». Ειδικότερα η εταιρεία ανέφερε ότι «ανακοινώνει την πρόωρη ακύρωση των 6 πτήσεων από και προς το Βόλο, έπειτα από τη μη τήρηση της συμφωνίας για καμπάνια διαφημιστικής προώθησης των πτήσεών της».

Απαντώντας στην ανακοίνωση της αεροπορικής εταιρείας ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κ. Αγοραστός δήλωσε ότι η συμφωνία δεν μπορεί να υπογραφεί σήμερα, καθώς η Ryanair ζητεί περίοδο τριών συν τριών χρόνων, που σημαίνει συνολικό κόστος για τη διαφήμιση 1.800.000 ευρώ (300.000 ευρώ ετησίως συν ΦΠΑ 23%), αντί των δύο συν ενός χρόνου συμβόλαιο, που ήταν παλαιότερα.

«Πρέπει να ακολουθηθούν κάποιες διαδικασίες. Να αποφασίσει η Οικονομική Επιτροπή, να εγκρίνει το Ελεγκτικό Συνέδριο, γιατί τα λεφτά που ζητεί η εταιρεία, είναι πολλά. Δεν αθέτησα καμιά συμφωνία. Δεν είπαμε, δεν υπογράφουμε. Άλλωστε η συμφωνία που είχαμε κάνει, δεν έχει λήξει ακόμη, λήγει τέλη Μαΐου» δήλωσε μεταξύ άλλων ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας.

Η Ryanair πρόκειται να σταματήσει τις πτήσεις από και προς το Βόλο στις 17 Σεπτεμβρίου 2013, που ως αποτέλεσμα θα έχει, όπως τονίζει, «να χαθούν 50.000 επισκέπτες και πάνω από 16 εκατομμύρια ευρώ τουριστικών εσόδων έπειτα από την αθέτηση συμφωνίας για διεθνή προβολή των πτήσεων. Αυτή η διαφημιστική προώθηση, σε συνδυασμό με τις χαμηλές τιμές εισιτηρίων της Ryanair, θα διατηρούσαν πάνω από 50 θέσεις εργασίας στην τοπική κοινωνία και θα εγγυόταν τον ερχομό επισκεπτών από άλλες χώρες σε μια κρίσιμη περίοδο για την οικονομία της Ελλάδας».

«Πίστωση χρόνου ζητήσαμε. Εδώ χρειάστηκαν δύο μήνες για να συνεννοηθούμε ότι περιφερειάρχης είναι ο Αγοραστός και όχι ο κ. Παπατόλιας, όπως μας έστειλαν το έγγραφο» πρόσθεσε ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας.

Στο πλαίσιο της πίεσης που ασκεί η αεροπορική εταιρεία, όπως ανέφερε ο κ. Αγοραστός, περιλαμβάνεται και η μείωση του χρόνου ανάρτησης της διαφήμισης του αεροδρομίου στην ιστοσελίδα της Ryanair από τις 45 στις 23 ημέρες…

«Πληρώθηκαν κανονικά το 2011, το 2012 και το 2013. Παρανομία να κάνουμε; Όλα θα γίνουν νόμιμα. Ήδη αναζητώ τους υπεύθυνους της εταιρείας, αλλά δεν μπορώ να τους βρω ούτε τηλεφωνικά» κατέληξε ο περιφερειάρχης.

Από την πλευρά του ο κ. Robin Kiely της Ryanair αναφέρει σε δήλωσή του:

«H Ryanair σχεδίαζε να συνεχίσει τα 3 επιτυχημένα δρομολόγια από το Βόλο με προορισμό Βρυξέλες, Φραγκφούρτη και Μιλάνο μέχρι τις 31 Οκτωβρίου, κάτι το οποίο θα έφερνε πάνω από 50.000 επισκέπτες ετησίως και πάνω από 16 εκατομμύρια ευρώ σε τουριστικά έσοδα και βέβαια θα διατηρούσε 50 θέσεις εργασίας.

Δυστυχώς ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας αθέτησε τη συμφωνία με τη Ryanair για τη διαφημιστική προώθηση των πτήσεων και τώρα είμαστε αναγκασμένοι να ακυρώσουμε τις πτήσεις από τις 17 Σεπτεμβρίου 2013.

Ο περιφερειάρχης της Θεσσαλίας θα πρέπει τώρα να εξηγήσει στους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, εστιατορίων, στους κατοίκους, καθώς και σε όλους όσοι εξαρτώνται από τον τουρισμό γιατί αρνήθηκε τη συνεργασία με τη μόνη αεροπορική που ενδιαφέρθηκε να φέρει νέους επισκέπτες και εκατομμύρια ευρώ τουριστικών εσόδων, καθώς και να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας στην περιοχή».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το