Τοπικά

Πλεονάζουν 105 εκπαιδευτικοί στη Μαγνησία “Θ”

kathigitis-sxoleio

Στη Μαγνησία, σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης πλεονάζουν 105 εκπαιδευτικοί και τα κενά είναι μόλις δέκα. Το κυρίαρχο στοιχείο της καταγραφής είναι ότι πλεονάζουν 30 καθηγητές πληροφορικής. Πλεονάζουν επίσης οχτώ καθηγητές γερμανικών και θεολόγοι. Στο χερσαίο τμήμα του Νομού πλεονάζουν 7 θεολόγοι και ένας στα νησιά.
Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας κατέθεσε χθες τις καταστάσεις στο Υπουργείο προκειμένου να δρομολογηθεί ο προγραμματισμός για τη νέα σχολική χρονιά και οι αριθμοί είναι οι μόνοι που απεικονίζουν την πραγματικότητα. Πλέον θεωρείται άτοπο να απαιτηθούν προσλήψεις εκπαιδευτικών και κυρίως σε φιλολόγους, μαθηματικούς και γυμναστές.
Σε επίπεδο κενών καταγράφονται 7 στη χερσαία Μαγνησία και τρια στα νησιά. Πιο συγκεκριμένα καταγράφεται ένα κενό σε μάθημα γαλλικών, δύο σε μάθημα κομμωτικής, ένα σε μάθημα εργοθεραπείας, τρία σε μάθημα βιολογίας. Στα νησιά καταγράφεται ένα κενό φιλολόγου ένα κοινωνιολόγου και ένα βιολόγου.
Πλέον, το πληροφοριακό σύστημα που έχει το υπουργείο Παιδείας μπορεί να αποτυπώσει άμεσα τον χάρτη των κενών στα σχολεία της χώρας και να καταδείξει την «πικρή αλήθεια» για τους πλεονάζοντες καθηγητές…

Το μείζον πρόβλημα φαίνεται να έχει προκύψει από τις …χρυσές ακόμα εποχές καθώς κάποιες χρονιές διορίστηκαν έως και κατά 10% περισσότεροι εκπαιδευτικοί σε σχέση με τις ανάγκες των Γυμνασίων και Λυκείων.
Το πρόβλημα ξεκίνησε από τη δεκαετία του ’90, όταν με σαφώς μικροκομματική στόχευση οι ηγεσίες του Υπουργείου παιδείας και έχοντας την πίεση των συνδικαλιστών που ζητούσαν «ακόμη περισσότερους διορισμούς», προχωρούσαν σε διορισμούς με βάση τις εκτιμήσεις των στελεχών εκπαίδευσης σε κάθε περιοχή για τα κενά. Συνήθως ο αριθμός των διορισμών ήταν αρκετά μεγαλύτερος του αριθμού των κενών που ήταν ήδη γνωστά.
Βέβαια, με αυτόν τον τρόπο προέκυπταν πλεονάσματα εκπαιδευτικών σε σχολεία, τα οποία «συσσωρεύονταν» με τα χρόνια. Σήμερα το πλεονάζον εκπαιδευτικό προσωπικό θα αναζητεί αίθουσα για να παραδώσει μάθημα.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το