Photo Gallery, Πρώτο Θέμα (old), Τοπικά

Oι επιδόσεις των υποψηφίων της Μαγνησίας

Με αγωνία ανέμεναν οι δεκάδες υποψήφιοι που είχαν συγκεντρωθεί στα Λύκεια για να δουν τους βαθμούς τους

Μέτριες προς χαμηλές ήταν οι επιδόσεις των υποψηφίων του Νομού Μαγνησίας στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις. Οι βαθμοί στα εξεταζόμενα μαθήματα αναρτήθηκαν χθες νωρίς το μεσημέρι στα Γενικά Λύκεια με τα κύρια συναισθήματα που επικρατούσαν μεταξύ των υποψηφίων να είναι η αμηχανία και η απογοήτευση. Πλέον οι υποψήφιοι θα πρέπει να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά το μηχανογραφικό δελτίο με τις Σχολές που επιθυμούν μέχρι και τις 5 Ιουλίου. Οι βάσεις εισαγωγής αναμένεται να ανακοινωθούν στα τέλη Αυγούστου. Από αύριο Τετάρτη τα Λύκεια θα διαθέτουν στους υποψήφιους τις βεβαιώσεις με τους Βαθμούς Πρόσβασης. Αύριο Τετάρτη θα ανακοινωθούν οι βαθμολογίες των υποψήφιων των ΕΠΑΛ.

Οι καταστάσεις με τους βαθμούς ανακοινώθηκαν νωρίς το πρωί στους διευθυντές των Γενικών Λυκείων ηλεκτρονικά από το υπουργείο Παιδείας, ενώ από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας οι διευθυντές έλαβαν τα αποκόμματα με τους βαθμούς από τα Βαθμολογικά Κέντρα για να γίνει η διασταύρωση των στοιχείων. Το υπουργείο Παιδείας είχε ανακοινώσει ότι οι βαθμοί θα αναρτιόνταν στη μία το μεσημέρι. Ωστόσο τα περισσότερα σχολεία είχαν ολοκληρώσει τον έλεγχο δύο ώρες πριν και περίμεναν μέχρι το μεσημέρι.

Με αγωνία ανέμεναν έξω από τα γραφεία των καθηγητών οι δεκάδες υποψήφιοι που είχαν συγκεντρωθεί στα Λύκεια για να δουν τους βαθμούς τους. Κρατώντας ένα χαρτί και στυλό έγραφαν τη βαθμολογία ανά μάθημα και προσπαθούσαν να κάνουν τους υπολογισμούς για να δουν τον τελικό αριθμό μορίων που συγκέντρωναν. Παράλληλα επικοινωνούσαν και με τους γονείς τους για να τους ενημερώσουν σχετικά με την επίδοσή τους.

Το γενικό συμπέρασμα των χθεσινών βαθμολογιών ήταν πως οι υποψήφιοι έγραψαν από μέτρια έως πολύ χαμηλά. Ιδίως στην Τεχνολογική Κατεύθυνση οι επιδόσεις ήταν αποθαρρυντικές. Και αποδείχθηκε πόσο δυσκόλεψαν τους υποψήφιους τα φετινά θέματα, ιδίως στη Φυσική και τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης, τη Βιολογία Γενικής Παιδείας. Βέβαια δεν έλειψαν και οι αριστούχοι, οι οποίοι όμως είναι μειοψηφία.

Πιο χαρούμενοι ήταν οι υποψήφιοι της Θεωρητικής Κατεύθυνσης, όπου στα μαθήματά τους τέθηκαν σε γενικές γραμμές πιο βατά θέματα. Γλυκόπικρη ήταν η γεύση και για τους υποψήφιους της Θετικής Κατεύθυνσης. Πλέον οι υποψήφιοι ελπίζουν σε πτώση των βάσεων για να μπορέσουν να εισαχθούν στη σχολή της επιθυμίας τους.

Η διευθύντρια του 3ου Γενικού Λυκείου Βόλου κ. Καίτη Γαρυφάλλου είπε πως κατά την άποψή της οι υποψήφιοι, ιδίως της Τεχνολογικής και Θετικής Κατεύθυνσης, αντιστάθηκαν στα δύσκολα θέματα. Και φέτος υπήρξαν αρκετοί αριστούχοι, βέβαια υπάρχει και ένας αριθμός υποψηφίων με μέτριες επιδόσεις που δεδομένων των δύσκολων θεμάτων, είναι καλοί.

Φέτος οι υποψήφιοι της Θεωρητικής Κατεύθυνσης κατάφεραν και είχαν καλύτερες βαθμολογίες από τις αντίστοιχες των υποψηφίων της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης.

Ο υποψήφιος της Θεωρητικής Κατεύθυνσης Κώστας Παπαγεωργίου από το 1ο Λύκειο Βόλου τόνισε πως συγκέντρωσε γύρω στα 18.500 μόρια. «Φέτος στη Θεωρητική Κατεύθυνση μπήκαν πιο βατά θέματα και απ’ ό,τι ακούω γενικά οι υποψήφιοι της Θεωρητικής δεν αντιμετώπισαν προβλήματα» είπε και συμπλήρωσε ότι ακόμη δεν έχει αποφασίσει ποια σχολή θα διαλέξει στο μηχανογραφικό δελτίο.

Από την πλευρά του ο υποψήφιος της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης (Τεχνολογία και Παραγωγή) Πάρης Φλέγκας συγκέντρωσε 17.650 μόρια. «Τα θέματα ήταν δύσκολα, ενώ υπήρξε και αυστηρή βαθμολόγηση. Επίσης πολλοί υποψήφιοι δεν τα πήγαν καλά στην έκθεση».

Εκτός από τις μερικές δεκάδες υποψηφίων που κάθε χρόνο υπάρχουν στα σχολεία, το ερώτημα είναι τι έγινε φέτος με το υπόλοιπο συντριπτικό ποσοστό υποψηφίων.

Και εδώ η εικόνα είναι μέτρια προς κακή. Σε Λύκειο του Βόλου και στην Τεχνολογική Κατεύθυνση από τους 28 υποψήφιους μόνο τρεις κατάφεραν και έγραψαν πάνω από τη βάση και μάλιστα βαθμούς 11 και 12, ενδεικτικό στοιχείο της δυσκολίας των θεμάτων στο συγκεκριμένο μάθημα. Αλλά και στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης για την Τεχνολογική Κατεύθυνση οι επιδόσεις ήταν άσχημες.

Στη Βιολογία Γενικής Παιδείας, ένα μάθημα που όλοι οι υποψήφιοι θέλουν να γράψουν υψηλή βαθμολογία,  από τους 40 υποψηφίους μόνο οι δεκατρείς μπόρεσαν και έγραψαν πάνω από 18.

Στη Νεοελληνική Γλώσσα από τους 83 υποψήφιους σε ένα Λύκειο μόνο οι τρεις έγραψαν πάνω από βαθμό 17, οι 45 βαθμό 10-15 και οι υπόλοιποι κάτω από τη βάση.

Στο 2ο Γενικό Λύκειο Νέας Ιωνίας από τους 94 υποψήφιους, οι 40 έχουν βαθμό πρόσβασης που κυμαίνεται μεταξύ 10-15, ενώ 26 υποψήφιοι βρίσκονται κάτω από τη βάση. Γύρω στους 25 υποψήφιους βρίσκονται στη βαθμολογική κλίμακα 16-18 και οι υπόλοιποι άνω του 18.

Εκπαιδευτικοί τόνισαν πως τα δύσκολα θέματα που εξετάστηκαν οι υποψήφιοι, ήταν η αιτία για να δούμε σε γενικές γραμμές μέτριες και χαμηλές βαθμολογίες. Οι μεσαίες βαθμολογίες περιορίστηκαν και οι περισσότεροι υποψήφιοι βρέθηκαν κάτω του βαθμού 15, χωρίς βέβαια να λείπουν κάποιες περιπτώσεις υποψηφίων που διακρίθηκαν.

 

Οι βαθμοί των ΕΠΑΛ

Από το υπουργείο Παιδείας γνωστοποιείται ότι οι βαθμοί των πανελλαδικών εξετάσεων των ΕΠΑΛ (Ομάδα Α’) θα ανακοινωθούν αύριο Τετάρτη μετά τις 11:00 π.μ. σε όλα τα ΕΠΑΛ της χώρας. Οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ (Ομάδα Α’) θα μπορούν, μετά τις 11 π.μ. της ανωτέρω ημερομηνίας, να βρίσκουν τη βαθμολογία τους και στην ιστοσελίδα http://results.minedu.gov.gr πληκτρολογώντας τον οκταψήφιο κωδικό τους και τους 4 αρχικούς χαρακτήρες από το επώνυμο, το όνομα, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο του υποψήφιου σε κεφαλαίους ελληνικούς χαρακτήρες.

Εντός των επόμενων ημερών, επίσης, θα δοθούν στη δημοσιότητα στατιστικά στοιχεία των γραπτών επιδόσεων για τους υποψήφιους, που πήραν μέρος στις εξετάσεις.

Τέλος, υπενθυμίζεται για άλλη μία φορά ότι όλοι οι υποψήφιοι ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (Ομάδα Α’ και Β’) πρέπει να υποβάλουν οριστικά το μηχανογραφικό τους δελτίο μέχρι τις 5-7-2012 μέσω της ειδικής εφαρμογής στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://exams.minedu.gov.gr, χρησιμοποιώντας τον προσωπικό κωδικό ασφάλειας (password) που δημιούργησαν φέτος στο Λύκειό τους και τον οκταψήφιο κωδικό εξετάσεων.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το