Τοπικά

Γιορτάστηκε στο Βόλο η Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών – Το 92% των μαθητών μαθαίνει μία ξένη γλώσσα

Οι Έλληνες μαθητές έχουν έφεση στις ξένες γλώσσες, κάτι που δείχνουν και τα στοιχεία σύμφωνα με τα οποία το 92% των μαθητών διδάσκονται τουλάχιστον μια ξένη γλώσσα που είναι τα αγγλικά, ενώ ένα ακόμη σημαντικό ποσοστό διδάσκεται και δεύτερη ξένη γλώσσα, όπως είναι τα γαλλικά, τα γερμανικά ή και τα ιταλικά.

Η Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών γιορτάστηκε χθες και στην αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας πραγματοποιήθηκε εκδήλωση από την Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δ. Βόλου, το Γραφείο της Ευρωπαϊκής Αντιπροσωπείας στην Αθήνα, τους Teachers4Europe-, παράρτημα Μαγνησίας, το ΣΔΕ Βόλου, το τοπικό παράρτημα της ΑΔΕΔΥ, πολιτιστικά ινστιτούτα και σχολικές δομές της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας.
Η καθηγήτρια Αγγλικής Γλώσσας, γραμματέας στην Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Δήμου Βόλου κ. Έφη Διανέλλου τόνισε πως «τα οφέλη της εκμάθησης ξένων γλωσσών είναι πάρα πολλά, καθώς αποτελούν διαβατήριο ζωής για μια καλή σταδιοδρομία και πετυχημένη καριέρα και δημιουργούν νέους ορίζοντες στη διαδικτυακή πληροφόρηση, στα ταξίδια. Σύμφωνα με τα στοιχεία οι Έλληνες μαθητές που διδάσκονται μια ξένη γλώσσα, είναι πρώτοι σε όλη την Ευρώπη με ποσοστό 92%. Και πρώτα μαθαίνουν την αγγλική γλώσσα και μετά ξεκινούν την εκμάθηση των γερμανικών ή των γαλλικών ή άλλης γλώσσας. Μάλιστα και οι ενήλικες επιθυμούν να αποκτήσουν το πιστοποιητικό γνώσης σε κάποια ξένη γλώσσα».
Από την πλευρά του ο διευθυντής στο 30ό Δημοτικό Βόλου, ταμίας του Σωματείου «Το Κοινόν των Μαγνήτων», πολλαπλασιαστής της εκπαιδευτικής δράσης Teachers4Europe κ. Πασχάλης Δήμου ανέφερε πως «στην Ελλάδα υπάρχει μεγάλη έφεση από τους μαθητές για την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας την οποία και αντιλαμβάνονται ως μια αναγκαιότητα. Τα Αγγλικά διδάσκονται από την Α’ τάξη Δημοτικού μέχρι και την τελευταία τάξη Λυκείου, ενώ τα Γαλλικά και τα Γερμανικά διδάσκονται από την Ε’ τάξη Δημοτικού.
Η καθηγήτρια ξένων γλωσσών, αρθρογράφος, κ. Μαίρη Τσακνάκη-Γαβαλά, τόνισε πως «οι Έλληνες μαθητές έχουν και τη διάθεση αλλά και τα προσόντα για την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας. Μόνο που η μάθηση έχει παρεξηγηθεί. Γιατί η ξένη γλώσσα είναι διά βίου μάθηση, δεν είναι πήγαμε γραφήκαμε σε ένα σχολείο και πότε θα πάρουμε το πτυχίο. Επίσης η ξένη γλώσσα είναι περισσότερο για τον ενήλικα και όχι τόσο για το παιδί. Τα ελληνόπουλα είναι πιο δύσκολο να διδαχθούν μια ξένη γλώσσα σε σχέση με συνομηλίκους τους από την Ευρώπη, γιατί είναι σαν να μαθαίνουν ένα επιπλέον αλφάβητο πέρα από τη μητρική τους γλώσσα. Εντούτοις τα καταφέρνουν. Πάντως η καλύτερη ηλικία για να μάθει κάποιος μια ξένη γλώσσα, είναι στο Λύκειο και στο Πανεπιστήμιο, που χρειάζεται μελέτη και στρατηγική».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το